Informacje o promocjach za pośrednictwem Rabatium.pl

19-07-2010, 10:36

Rozpoczęły się otwarte testy serwisu Rabatium.pl, platformy kojarzącej użytkowników planujących zakupy oraz firmy zainteresowane promowaniem swoich produktów. Witryna ma stanowić alternatywę dla programów afiliacyjnych i partnerskich. Cała prowizja za promowanie produktów na łamach Rabatium.pl trafia do użytkowników serwisu w postaci kodów rabatowych.

Przyjęta w Rabatium.pl koncepcja budowy alternatywy dla systemów afiliacyjnych opiera się m.in. na zmianie kierunku przepływu pieniędzy w taki sposób, aby pogodzić interesy internautów i sprzedawców. Prowizje od sprzedaży, które dotychczas trafiały do wydawców serwisów internetowych uczestniczących w programach afiliacyjnych i partnerskich, są bowiem w całości zamieniane na kody rabatowe oferowane użytkownikom serwisu Rabatium.pl.

>> Czytaj też: FastDeal - wynegocjuj sobie rabat jak dla dużej firmy

Sonda
Polujesz na rabaty i promocje w sieci?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Wykorzystując kod rabatowy podczas dokonywania zakupów we wskazanych sklepach, płacą oni mniej lub otrzymują dodatkowe elementy w tej samej cenie. Tym samym czerpią oni korzyści już w momencie dokonywania zakupu, bez konieczności oczekiwania na zwrot pieniędzy charakterystycznej dla programów typu cashback. Jedynym kosztem dla sprzedawców ma być udostępnienie kodów rabatowych - nie płacą oni za umieszczanie informacji o promocjach przygotowanych dla użytkowników Rabatium.pl

- Od dłuższego czasu w internecie nasilają się dwa zjawiska. Z jednej strony obserwujemy sprzedawców, którzy w coraz większym stopniu kierują uwagę w stronę efektywnościowych metod rozliczania promocji, a z drugiej rosnącą niechęć internautów do nachalnych reklam, wspomaganą zjawiskiem tzw. ślepoty reklamowej. Rabatium.pl stanowi reakcję na te zjawiska. Kluczem do zaspokojenia potrzeb obydwu grup jest stworzenie alternatywy dla programów partnerskich i afiliacyjnych, opartej na kodach rabatowych - powiedział Krzysztof Kowalski, prezes zarządu łódzkiej firmy Kenmarium, która jest twórcą i właścicielem serwisu Rabatium.pl.

>> Czytaj też: Grupowe zakupy w sieci mogą być dużo tańsze (aktualizacja)

Rabatium.pl - strona główna
fot. - Rabatium.pl - strona główna
Nowe oferty promocyjne są publikowane na łamach serwisu w cyklach tygodniowych rozpoczynających się w środę. Dostęp do kodów rabatowych jest natomiast zarezerwowany dla zarejestrowanych użytkowników, którzy uiścili opłatę abonamentową (w najtańszej wersji jest to SMS Premium o wartości 4,88 zł z VAT). Użytkownicy sami decydują, czy dana promocja pozwoli im uzyskać na tyle duże korzyści, aby wniesienie opłaty abonamentowej miało sens.

Wysokość rabatów udzielanych przez partnerów będzie zależna od rodzaju branży i promowanych produktów. Aktualnie trwają testy serwisu, a oficjalna premiera planowana jest na sierpień bieżącego roku.

Serwis dostępny pod adresem: rabatium.pl


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031