Gwarantują odszkodowanie za towar niezgodny z opisem

redakcja 06-04-2005, 01:18

Osoby robiące zakupy w sieci niejednokrotnie obawiają się o to w jakim stanie (niekompletny, niezgodny z opisem, itd.) i czy w ogóle dotrze do nich zamówiony towar. Problem ten postanowiła rozwiązać spółka Polskie Firmy Online (PFO), która kilka miesięcy temu uruchomiła pasaż handlowy Brutto.pl.

Jeszcze w lutym br. PFO wprowadziła usługę "Bezpieczny Klient Brutto.pl", dzięki której klienci pasażu, którzy nie otrzymają towaru zgodnego ze złożonym zamówieniem, dostaną do 1000 złotych rekompensaty.

Odszkodowanie wypłacane jest poszkodowanej osobie po spełnieniu podstawowych warunków: wypełnieniu formularza dostępnego na stronie Brutto.pl, przesłaniu go wraz z kserokopią dowodu potwierdzającego dokonanie zapłaty za towar oraz postanowieniem o wszczęciu postępowania przez właściwy organ.

Usługa jest bezpłatna dla klientów. Wartość początkowa ubezpieczonych przedmiotów jest zależna od tego, czy sprzedawca wykupił tańszą czy droższą wersję abonamentu w pasażu i zaczyna się już od przedmiotów, których cena przekracza 10 zł (przy droższej wersji)

Źródło: informacja prasowa
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031