Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Rosnący Twitter długo jeszcze nie zagrozi pozycji Facebookowi. Mimo to największy serwis społecznościowy świata zdaje się planować wykoszenie konkurencji.

Mający ponad 200 milionów użytkowników serwis społecznościowy Facebook nie ustaje w zmianach, których celem jest umocnienie swojej pozycji w internecie. Serwis postanowił wkroczyć na terytorium do tej pory okupowane wyłącznie przez Twittera. Krótkie wiadomości przesyłane przez użytkowników są podstawą Twittera. Ponieważ jego popularność szybko rośnie, rozwiązanie to wprowadza u siebie Facebook.

Chce umożliwić swoim użytkownikom korzystanie z serwisu poprzez wysyłanie SMS-ów. Włączenie tej funkcjonalności na swoim koncie sprawi, że na telefon komórkowy otrzymywać będziemy informacje o zmianach na profilach znajomych, a także stronach fanów. Odpisując na otrzymaną wiadomość, można na danym profilu umieścić komentarz - informuje serwis The Next Web.

Wkroczenie do strefy Twittera oznacza jedno - Facebook nie zamierza biernie przyglądać się szybko rosnącej liczbie użytkowników młodszego kuzyna. Mimo że jego pozycja nie wydaje się zagrożona, firma woli dmuchać na zimne. Wprowadzając u siebie to, co Twitter ma już od dawna, chce się pozbyć konkurenta. Pytanie tylko, czy właśnie tego oczekują internauci? Miejsca w sieci jest wystarczająco dużo dla obu serwisów, z których każdy mógłby dostarczać różnego rodzaju usług.

Oczywiście ostateczny los obu serwisów zależy od nas - internautów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: The Next Web