E-magazyn dla mikroprzedsiębiorstw w sieci

16-02-2011, 09:07

Nowy miesięcznik podpowie, w jaki sposób zacząć własny biznes w sieci. W Nanoo mają pojawiać się wywiady i opisy firm, którym już się udało.

Nanoo to miesięcznik, który chce przedstawić biznes w sieci jako nic strasznego. Przekonuje do wejścia na rynek i podejmowania stosunkowo niskiego ryzyka. Nanoo prezentuje firmy, pokazując i analizując konkretne przykłady – dlaczego się udało, a dlaczego nie.

>> Czytaj też: Sposób na sukces mikroprzedsiębiorstwa

Nanoo przybliży biznes internetowy
fot. - Nanoo przybliży biznes internetowy
- Bardzo się cieszymy, że pierwszy numer został pobrany prawie 0,5 tys. razy, a już po 8 dniach od udostępnienia drugiego wydania jesteśmy bliscy pobicia tego wyniku. Wierzymy, że każdy kolejny numer będzie trafiał do coraz większej liczby odbiorców, a przekroczenie liczby 1000 subskrybentów to tylko kwestia dni – powiedział Piotr A. Wasiak, wydawca magazynu.

W najnowszym numerze zamieszczone są trzy rozmowy z przedsiębiorcami, którzy już zaczęli swoje działania w sieci. Znalazły się w nim: tekst o nowej polskiej przeglądarkowej grze w klimatach „Gwiezdnych Wojen”, wywiad z twórcami serwisu umożliwiającego sprzedaż i kupno plików cyfrowych Biteo.pl, rozmowa z właścicielką sklepu internetowego Fashionidea.pl oraz artykuł poradnikowy o marketingu dla startupu.

>> Czytaj też: Skuteczny wniosek, czyli jak wydoić unijną krowę

Magazyn Nanoo jest dostępny na stronie: www.nanoo.pl


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy