Dzień Kobiet w sieci potrwa dłużej

05-03-2011, 08:40

8 marca rusza kolejna wspólna akcja e-sklepów. Tym razem z okazji Dnia Kobiet internetowi sprzedawcy organizują tydzień kobiecych promocji pod nazwą Lejdis Week.

Sonda
Lejdis Week to dobry pomysł by zachęcić do zakupów?
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Od 8 do 14 marca na stronie www.lejdisweek.pl można będzie pobrać kody rabatowe do kilkudziesięciu polskich sklepów internetowych. Wszystkie promocje zostaną zgrupowane w 4 kategorie: Zdrowie i uroda, Moda i styl, Piękny Dom oraz Hi-Tech i AGD. Organizatorem akcji jest serwis Okazje.info.

>> Czytaj też: Zaufane sklepy nagrodzone przez Ceneo

- Każdy sklep, który chce przystąpić do akcji, już teraz może zgłosić dowolną liczbę kuponów. Promocje obejmują konkretne produkty, kategorie albo marki. Mogą to być zarówno rabaty, gratisy, jak i inne akcje typu darmowa dostawa - mówi Milena Bakalarz z Okazje.info. Sklepy mają też możliwość dodawania nowych kuponów przez cały okres trwania akcji. Zarówno elastyczne warunki, jaki i całkowicie bezpłatny udział mają wspólny cel – dodaje.

Lejdis Week to nowa akcja mają zachęcić do zakupów
fot. - Lejdis Week to nowa akcja mają zachęcić do zakupów
Podobnie jak Dzień Darmowej Dostawy, Lejdis Week ma być kolejnym momentem wzmożonych zakupów, przekonaniem użytkowników do bezpiecznych zakupów przez internet i opłacalnego stosunku jakości do ceny.

>> Czytaj też: Nook wchodzi do sklepów

Promocję akcji będą wspierać serwisy branżowe (w tym organizator Dnia Darmowej Dostawy – eKomercyjnie.pl) oraz kobiece serwisy lifestylowe. Będą to między innymi: Sophisti, Superpani.pl, modowy blog Antywieszak.pl oraz portal Ofeminin.pl.


Następny artykuł » zamknij

Życie przenosi się do chmury

Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy