Cuppon: Kupony rabatowe w formie zakupów grupowych

22-06-2010, 12:58

Powstał serwis oferujący kupony rabatowe w największych polskich miastach, który chce wykorzystać potencjał społeczności internetowych. Rabaty mają sięgać nawet 90%.

Sonda
Skorzystasz z oferty Cuppon.pl?
  • Tak
  • Nie
  • Nie ma ofert dla mojego miasta
  • Nie interesują mnie promocje
wyniki  komentarze

Cuppon.pl jest internetową platformą lokalnych promocji, na której pojawiają się tanie oferty z okolic zamieszkania użytkowników z rabatami od 40% do 90%.

- Nasza firma podpisuje umowy z poszczególnymi przedsiębiorcami w poszczególnych miastach, jednym słowem, namawiamy ich do udzielenia dużych rabatów dla klientów, lecz staramy się im zagwarantować w ten sposób reklamę i obłożenie biznesu w tym momencie, kiedy nie mają ruchu lub chcą wytworzyć popyt na te produkty, które się średnio sprzedają albo są wprowadzane dopiero na rynek - tłumaczy Dawid Dusza, założyciel serwisu.

>> Czytaj też: FastDeal - wynegocjuj sobie rabat jak dla dużej firmy

Każdego tygodnia, twórcy przedstawią najlepszą ofertę w okolicy zamieszkania użytkowników. Oferta jest ważna tylko wtedy, gdy zainteresuje się nią określona liczba osób. Jeżeli oferta w czasie swego trwania uzyska minimalną liczbę kupujących, użytkownicy otrzymają po jej zakończeniu za pośrednictwem poczty e-mail kupon. Będzie go można wydrukować i wykorzystać dobrowolnie w ustalonym terminie.

- Serwis pobiera prowizję od przedsiębiorcy od ceny po rabacie. Generalnie przedsiębiorcy powinni traktować to jako kolejny marketing. Zamiast ponosić koszty na billboardy, ogłoszenia w prasie, to lepiej sprzedać swoje usługi z mniejszą marżą a zyskać rzeczywistego klienta, który oceni, zobaczy i może wróci. Oczywiście jeżeli dobierzemy odpowiednio parametry cenowo-promocyjne z przedsiębiorcą, istnieje szansa, że na tym zarobi. Najważniejsi są jednak nowi klienci, którzy odkryją coś nowego - mówi Dawid Dusza.

>> Czytaj też: Grupowe zakupy w sieci mogą być dużo tańsze (aktualizacja)

Cuppon.pl
fot. - Cuppon.pl
Serwis chce promować się poprzez portale społecznościowe oraz system ulotek w poszczególnych miastach. Taka kampania wystartowała już w Krakowie, twórcy planują także rozpocząć działalność w innych miastach, takich jak: Bielsko-Biała, Katowice oraz Wrocław. W ciągu najbliższych 2-3 miesięcy planujemy ekspansję na kolejne aglomeracje - dodaje założyciel serwisu.

Kupony rabatowe będą dotyczyć m.in. restauracji, usług spa, masażów, hoteli i teatrów. Na rynku działają także serwisy specjalizujące się w grupowych zakupach rabatowych AGD i RTV, o czym pisaliśmy na łamach Dziennika Internautów w 2008 roku.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
Tematy pokrewne:  

tag zakupy grupowetag rabatytag kuponytag Cuppon.pl
Komentarze
comments powered by Disqus
To warto przeczytać







fot. Geralt









fot. Geralt


  
znajdź w serwisie

RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.