Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Copywriting, inbound marketing, SEO z Martinem Mackdonaldem na SearchMarketingWeek i inne szkolenia

PATRONAT MEDIALNY 08-11-2012, 21:10

Poszerz swoją wiedzę o marketingu internetowym! Już w poniedziałek 12 listopada startuje tydzień szkoleń Search Marketing Week for e-Commerce.

Listopadowy Search Marketing Week to szósta już edycja tej uznanej imprezy szkoleniowej organizowanej przez poznańską agencję MaxROY.com. Impreza zapewnia skondensowaną dawkę wiedzy: 5 dni, 11 szkoleń i 13 ekspertów uczących skutecznego marketingu sklepów internetowych. 

W listopadowej edycji SMW 3 całkiem nowe szkolenia, prowadzone przez czołowych polskich ekspertów. Uczestnicy poznają tajniki copywritingu (trener: Darek Puzyrkiewicz), inbound marketingu (Dorota Zys) i optymalizacji AdSense (Marcin Kosedowski).

W programie znajdują się też gruntownie odświeżone szkolenia m.in. z e-mail marketingu, usability, Google Analytics i Optymalizatora Witryny oraz Facebook marketingu.

Osobne miejsce w programie SearchMarketingWeek.com zajmują szkolenia z marketingu w wyszukiwarkach. Przeprowadzone zostaną szkolenia z Google AdWords (poziom podstawowy i pro; prowadzący: Tomasz Frontczak i Bartosz Berliński) oraz szkolenie SEO i Pozycjonowanie. Specjalną atrakcją jest szkolenie SEO Pro: Link Building, prowadzone wspólnie przez Martina MacDonalda i Cezarego Lecha.

Wszystkie szkolenia zostały uzupełnione o moduł dla sklepów internetowych. Wszystkie zostały też gruntownie zaktualizowane, stosownie do zmian, jakie zaszły ostatnio w ekosystemie Google z uwzględnieniem funkcji „disavow links”.

Szczegółowe informacje o programie imprezy, agendzie poszczególnych szkoleń, cenach i prelegentach dostępne są na SearchMarketingWeek.com. Wybierz swoją ścieżkę szkoleń już teraz!

Search Marketing Week for e-Commerce, 12-16 listopada, Warszawa, wieżowiec Rondo 1


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *