Centrala telefoniczna a firmowy numer stacjonarny

08-12-2017, 07:41

Posiadanie aktywnego numeru stacjonarnego to bardzo ważna sprawa, szczególnie dla firm działających na rynku lokalnym. Co jednak w sytuacji, kiedy przenosimy się do innego miasta, a nawet kraju? Czy w takiej sytuacji musimy zrezygnować ze stałego numeru stacjonarnego, który jest dobrze znany dla naszych klientów? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w tym artykule.

centrala telefoniczna

Numer stacjonarny i jego znaczenie we współczesnym biznesie

Posiadanie stałego numeru stacjonarnego to bardzo ważna sprawa, szczególnie dla firm, które swoje usługi kierują głównie do odbiorców lokalnych. Po numerze kierunkowym widać bowiem, gdzie mieści się siedziba naszego przedsiębiorstwa, a wielu klientów wybiera firmę właśnie na podstawie jej lokalizacji.

Posiadanie numeru stacjonarnego to także większe zaufanie ze strony klientów. Taki numer telefonu, według wielu odbiorców, świadczy bowiem o posiadaniu przez firmę fizycznego biura w bliskiej od nich odległości i podnosi zaufanie do świadczonych przez nas usług. Klienci wcale nie muszą przy tym jednak wiedzieć, że tak naprawdę Twoje biuro mieści się w innym mieście, a nawet kraju. Wreszcie, stacjonarny numer telefonu to także oznaka prestiżu i ugruntowanej pozycji Twojej firmy.

Czy warto więc posiadać firmowy numer stacjonarny? Jeśli zależy Ci na lokalnych klientach i ich zaufaniu, zdecydowanie tak! Sprawa jednak nieco się komplikuje, kiedy decydujemy się zmienić miasto, a nawet przeprowadzić się do innego kraju, a nie chcemy przy tym rezygnować z naszej działalności i miejscowych klientów. Co należy zrobić w takiej sytuacji?

Centrala telefoniczna do biura i numer stacjonarny

Dobrym rozwiązaniem jest połączenie swojej firmy z centralą telefoniczną i podpięcie do niej naszego stałego numeru stacjonarnego. Praktyczność i funkcjonalność takiego rozwiązania sprawia, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na założenie w swoim biurze centrali telefonicznej.

Centrala telefoniczna do biura to kompleksowe rozwiązanie, które pozwala na znacznie lepsze zarządzanie połączeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi w każdej firmie. Dzięki jej obecności masz możliwość sprawnej obsługi klientów oraz lepszej komunikacji pomiędzy wszystkimi pracownikami. Nowoczesne centrale telefoniczne swoje działanie opierają na chmurze, mogą więc działać w dowolnym miejscu na świecie, gdzie mamy stały dostęp do Internetu. Nowoczesna platforma Call-Flow Management, na której opiera się centrala telefoniczna do biura w Dzinga, pozwala także na optymalizację komunikacji w każdym biznesie oraz sprawne zarządzenie wszystkimi połączeniami oraz podpiętymi do centrali usługami.

Centrala telefoniczna do biura pozwala także na jej obsługę nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych aparatów telefonicznych, ale także na podłączenie do niej telefonów komórkowych. Wreszcie, centrala telefoniczna umożliwia także obsługę numeru stacjonarnego, z którego połączenia możesz odbierać w dowolnym miejscu w Polsce i na świecie. Wszystko to sprawia, że Twoja firma, bez względu na aktualną lokalizację, może posiadać przypisany do siebie stały numer stacjonarny, który będzie zawsze dostępny dla klientów.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl
Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy
To warto przeczytać





fot. Geralt






fot. PIRO4D





Komentarze
comments powered by Disqus
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Kwiecień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Serwisy specjalne:
Wydarzenia:
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.