Aster i UPC Polska jedną firmą

03-01-2012, 07:49

Dotychczasowi abonenci firmy Aster staną się klientami UPC Polska. W wyniku połączenia UPC będzie miała blisko 1,5 miliona klientów, a w zasięgu jej usług znajdzie się 2,5 miliona gospodarstw domowych.

Połączenie prawne Aster z UPC Polska, na skutek którego powstała jedna firma, stanowi etap na drodze do pełnej integracji obu podmiotów. Jej celem ma być jak najszybsze zaoferowanie klientom Aster usług UPC - interaktywnej telewizji cyfrowej, internetu szerokopasmowego (w tym UPC Fiber Power o prędkości do 150 Mb/s) oraz telefonii.

Działanie w ramach jednej organizacji powinno uprościć ujednolicanie procesów biznesowych oraz łączenie infrastruktury. Marka Aster nadal będzie obecna na rynku jako część logo integracyjnego, jednak sukcesywnie - wraz z postępem integracji - zastępowana będzie przez logo UPC Polska. Ze względu na skalę przedsięwzięcia poszczególne działania zostaną rozłożone w czasie, ale ich przeważająca część ma zakończyć się jeszcze w 2012 r.

Czytaj też: Firmy nie chcą rezygnować z telefonii stacjonarnej

Połączenie UPC i Aster ma być ważnym krokiem na drodze do konsolidacji rozdrobnionej branży kablowej, która jest konieczna w obliczu rosnącej konkurencji ze strony większych podmiotów, w tym tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych, konsolidujących się operatorów alternatywnych i platform satelitarnych.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy