Google poinformował o usprawnieniach w systemie zarządzania reklamami, które bazują na informacjach o wcześniejszych działaniach użytkowników.
Obok jednostek AdWords w wynikach wyszukiwania Google'a oraz Gmailu wyświetlany będzie dodatkowy napis "dlaczego te reklamy" - poinformował na swoim blogu Google. Usprawnienia mają pomóc użytkownikom w zarządzaniu prywatnością.
Na początku roku Google poinformował, że będzie wyświetlał w Gmailu reklamy, które dopasowane będą do zachowania użytkownika w sieci. Często mogą one dotyczyć również wiadomości, którą aktualnie przeglądamy. Wielu internautów było oburzonych w związku z nowościami, jednak praktyka dopasowywania reklam w ten sposób nie jest niczym nowym.
Teraz w przypadku reklam pojawiających się w wyszukiwarce, korzystając z dodatkowego przycisku, sprawdzimy, czemu wyświetlona została nam właśnie taka reklama. Z poziomu "Reklamowych Preferencji" będziemy mogli także zablokować niechcianych reklamodawców. Nie oznacza to, że wtedy z usługi pocztowej znikną reklamy, jednak po prostu serwowane będą inne jednostki - w bazie Google'a raczej nie powinno ich zabraknąć.
Wyszukiwarkowy gigant przyznaje, że w przyszłości chce serwować mniej reklam, za to jak najbardziej trafnych i - co najważniejsze - użytecznych. Google chce zmienić sposób, w jaki internauci postrzegają reklamy, a gdy informacje o interesujących produktach czy miejscach rzeczywiście okażą się wartościowe, będzie to oznaczało również większe zyski dla korporacji z Mountain View.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|