Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Uber zniknie z Danii? Inwestycje w polskiej armii. Przegląd #e-biznes

03-04-2017, 08:29

W dzisiejszym przeglądzie m.in. o planach inwestycyjnych polskiej armii oraz kłopotach spółek technologicznych w Europie (Uber) i Ameryce (Facebook). Zapraszamy do lektury.

robot sprzątający

reklama


  • Uber zapowiada, że od 18 kwietnia wycofa swoje usługi z Danii, za sprawą nowego prawa, które wymaga od taksówek m.in. obowiązkowych liczników i czujników zajęcia miejsca (tradycyjne taksówki już w większości je mają). Jak informuje TechCrunch, Uber wciąż nie składa broni w walce o deregulację.
  • Sieć hoteli Qubus planuje wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, który umożliwi kompleksowe zarządzanie w spółkach sieci. Wybrano system SIMPLE.ERP, a wartość kontraktu wyniesie 1,20 mln zł brutto (źródło: materiał prasowy SIMPLE).
  • Polska armia planuje wydać ok. 37 mld zł w 2017 roku. Wojsko inwestuje m.in. w infrastrukturę, np. w modernizację lotnisk, gdzie zostaną zainstalowane systemy AWOS (Automated Weather Observing Systems) z oferty Qumak S.A. Coraz większe znaczenie dla armii mają też technologie IT i symulacyjne. Qumak ocenia, że przedsiębiorstwa mogą liczyć na szereg zamówień publicznych z wojska (źródło: materiał prasowy Qumak).
  • Dlaczego przejęcie Oculus Rift okazuje się (jak na razie) niefortunną inwestycją dla Facebooka, zaś założyciel firmy żegna się z Facebookiem w ciężkiej atmosferze? Obszerna analiza w Business Insider.
  • Firma 3M w Polsce - z dwiema jednostkami, tj. 3M Poland oraz 3M Service Center EMEA we Wrocławiu - po raz kolejny została nagrodzona tytułem „Najlepsze Miejsce Pracy w Polsce” według rankingu Great Place to Work®. Wśród 20 laureatów znalazły się firmy dynamicznie się rozwijające, promujące zasady wzajemnego szacunku oraz koleżeństwa w środowisku pracy (źródło: materiał prasowy 3M).
  • Spotify rozszerza współpracę z siecią reklamową Httpool - po pięciu dotychczasowych rynkach europejskich przyszedł czas na Polskę. Dzięki współpracy, Spotify dostarczy rozwiązania reklamowe dla agencji mediowych oraz marek na polskim rynku (źródło: materiał prasowy Spotify).

Zapraszam do czytania i komentowania. Jeśli traficie na świeży lub ponadczasowy tekst poświęcony e-biznesowi, napiszcie do mnie: jr@di24.pl - możliwe, że zamieszczę informację o nim w kolejnym przeglądzie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *