Od 2019 roku strony internetowe 19 ministerstw funkcjonują w ramach portalu administracji rządowej – Gov.pl. W jednym miejscu znalazły się informatory, poradniki oraz wygodna wyszukiwarka usług dla obywateli, przedsiębiorców i urzędników.
Na www.gov.pl dostępne są nie tylko informacje o działalności poszczególnych ministerstw, ale też możliwość załatwienia wybranych spraw urzędowych przez internet. Za pomocą wyszukiwarki pomocą np. wyszukiwarki można odnaleźć informacje o poszczególnych usługach administracji publicznej - wskazówki dotyczące procedur oraz formularze internetowe, pozwalające na załatwienie sprawy online . Takich usług jest dziś 1347.
Serwisy ministerialne działające w ramach portalu mają spójną szatę graficzną i są utrzymywane w bezpiecznym centrum danych NASK. Kolejnym krokiem przy rozbudowie portalu będzie włączenie zasobów serwisu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, w dalszej kolejności - serwisów Urzędów Marszałkowskich czy wybranych Biuletynów Informacji Publicznej. Ma powstać nowa szata graficzna, która ułatwi nawigację i prezentację zasobów, a przede wszystkim ich dostępność dla osób niedowidzących i niewidomych.
Docelowo platforma będzie zawierać kompletne informacje związane z administracją rządową i sprawami publicznymi.
Źródło: Ministerstwo Cyfryzacji
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|