Chmurowy pakiet dla firm Microsoftu był przez pewien czas niedostępny dla użytkowników.
reklama
Na początku sierpnia po raz kolejny zawiodła chmurowa usługa EC2 od Amazona, co nie wpłynęło korzystnie na zaufanie użytkowników do tego typu rozwiązań. Tym razem także klienci Microsoftu skarżą się na problemy.
Choć Office 365 wciąż funkcjonuje w wersji beta, do tej pory nie było trudności z dostępem do chmurowego pakietu narzędzi biurowych. Problemy z łącznością usługi skierowanej dla biznesu to wydarzenie bolesne zarówno dla Microsoftu, jak i firm pracujących na danym oprogramowaniu.
Microsoft o trudnościach z połączeniem informował na Twitterze: Przepraszamy za niedogodności związane z dostępnością Office 365. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Gigant z Redmond zachęcał również do sprawdzania stanu usługi z poziomu panelu administracyjnego, gdzie można śledzić dostępność narzędzi.
Jak napisał jeden z internautów: Żaden z użytkowników nie ma dostępu do swojego e-maila, a administratorzy nie mogą zarządzać istniejącymi kontami ani tworzyć nowych. W rozmowie z serwisem TheNextWeb Microsoft podkreślał jednak, że trudności dotyczyły nie samego Office 365, a problemów z siecią, które pojawiły się w jednym z amerykańskich centrów danych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|