Szef Acera przyznał, że do tej pory działania jego firmy na polu tabletów trudno nazwać sukcesami. O zakończeniu starań jednak ani myśli.
reklama
Jak poinformował serwis DigiTimes, Stan Shih szefujący Acerowi miał powiedzieć, że wchodzenie na nowe rynki zawsze wiąże się z "frustracją". Podobnie było również, gdy rozpoczynano ekspansję związaną z netbookami.
Acer chce w najbliższym czasie skupić się na rozwijaniu swojej obecności w lukratywnych niszach i - według zapewnień szefów korporacji - przygotowywać konkurencyjne produkty. Dotychczasowe wyniki niepokoiły jednak wielu udziałowców.
Ostatnio często mówiło się o tym, że Acer może opuścić rynek tabletów, a także smartfonów, gdzie na razie firma nie odniosła praktycznie żadnych sukcesów. Niezwykle istotna w tym przypadku jest również siła konkurentów, w tym południowokoreańskiego Samsunga oraz amerykańskiego Apple'a, które odpowiadają za znaczną większość sprzedawanych urządzeń tego typu.
Na początku grudnia szef Acera zapewnił, że w przyszłości firma nie będzie sprzedawała tanich i niedochodowych produktów, a zamiast tego skupi się na sprzętach wyższej klasy. Zmienimy naszą strategię i poprawimy przychody poprzez usunięcie z rynku tanich i niedochodowych produktów - mówił J.T. Wang z tajwańskiego przedsiębiorstwa.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|