Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Pobieramy na telefony coraz więcej

16-12-2011, 12:00

W ciągu ostatniego roku do pobierania informacji na smartfony najbardziej przekonali się najmłodsi użytkownicy - poinformowała firma badawcza Nielsen.

robot sprzątający

reklama


Według badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen na użytkownikach ze Stanów Zjednoczonych w każdej grupie wiekowej odnotowano wzrost liczby pobieranych danych rok do roku. Wyraźnie pokazuje to, że mobilne usługi będą cieszyły się coraz większą popularnością również w najbliższych latach.

Czytaj także: Nokia: Młodzież ma dość Androida oraz iPhone'a

Najwięcej danych pobierali w trzecim kwartale 2011 roku użytkownicy z grupy wiekowej 25-34 lata (587 MB). Choć jest to wzrost aż o 118% w stosunku do analogicznego okresu sprzed 12 miesięcy, to najmłodsi użytkownicy uczynili pod tym względem największy postęp. W grupie abonentów w wieku 13-17 lat liczba pobieranych danych w ciągu roku wzrosła aż o 256%.

Najmniej do swoich smartfonów ściągają użytkownicy w wieku powyżej 65 lat, gdzie średnia to około 70 MB w ciągu miesiąca. Warto przy okazji zauważyć, że jedynie w grupie wiekowej 45-54 lat wzrost rok do roku był mniejszy od 100%.

Liczba pobieranych informacji
fot. Nielsen - Liczba pobieranych informacji
Choć najmłodsi użytkownicy nie pobierają zbyt dużo danych, rekompensują to sobie w inny sposób. Okazuje się, że przeciętny nastolatek w Stanach Zjednoczonych wysyła aż 3417 wiadomości tekstowych w ciągu miesiąca. Choć wyniku takiego nie powstydziłoby się nawet złośliwe oprogramowanie automatycznie rozsyłające SMS-y, liczba przesyłanych wiadomości tego typu maleje istotnie wraz z wiekiem.

Czytaj także: Windows Phone gotowy na NFC


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Nielsen