Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Format Blu-Ray zyskał potężnego sojusznika w walce w HD DVD. Największa sieć sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych ogłosiła, że w ciągu kilku miesięcy całkowicie zmieni swoją ofertę w zakresie DVD nowej generacji.

Operacja ma potrwać do czerwca bieżącego roku. W tym czasie ze wszystkich 4 tysięcy sklepów należących do sieci Wal-Mart, a także z jej serwisu internetowego znikną odtwarzacze HD DVD oraz filmy w tym formacie. Ich miejsce zastąpią urządzenia obsługujące format Blu-Ray.

Firma poinformowała, że ruch ten spowodowany jest rosnącą rzeszą klientów wyrażających zainteresowanie formatem Blu-Ray. Filmy w formacie HD DVD oraz odtwarzacze nadal będą sprzedawane, ale tylko do wyczerpania zapasów. W ciągu najbliższych 30 dni na półkach sklepów mają zacząć pojawiać się produkty obsługujące konkurencyjny format.

Sonda
Który format jest lepszy Twoim zdaniem
  • Blu-Ray
  • HD DVD
wyniki  komentarze

Sony, która promuje format Blu-Ray, zyskuje coraz więcej sojuszników i zdaje się zyskiwać przewagę nad Toshibą, która dąży do popularyzacji formatu HD DVD. Główne wytwórnie filmowe - The Walt Disney Co., 20th Century Fox, Metro-Goldwyn-Mayer oraz Warner Bros. - już teraz wydają filmy w formacie lansowanym przez Sony. Wielu klientów jednak wstrzymuje się z zakupami do momentu, gdy któryś z formatów stanie się obowiązującym.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Wal-Mart