Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jak trudno jest napisać operę, mogą przekonać się wszyscy ci, którzy biorą udział w kolejnym internetowym projekcie brytyjskiej Opery Królewskiej. Coraz częściej tzw. kultura wysoka wykorzystuje potęgę internetu.

robot sprzątający

reklama


Brytyjska Opera Królewska rozpoczęła realizację projektu, który ma przybliżyć zwykłych ludzi do kultury wysokiej. Powszechnie bowiem uważa się operę za rozrywkę dla ludzi z wyższych sfer, a także bogatych. Opera w Londynie zamierza to zmienić.

Pomysł nawiązuje do przedsięwzięcia, jakie w pierwszej połowie roku przeprowadził serwis YouTube. Z grona 3000 tysięcy internautów, którzy zamieścili w serwisie filmy, na których grali na instrumentach, została wybrana grupa 96 osób. Wystąpiły one w nowojorskiej Carnegie Hall z koncertem. Specjalnie na tę okazję została skomponowana Pierwsza Symfonia Internetowa "Eroica".

Tym razem wykorzystany zostanie Twitter, serwis umożliwiający prowadzenie mikrobloga. Opera Królewska chce, by sami internauci stworzyli tekst utworu, który pokazany będzie na początku września podczas Deloitte Ignite. Tekst zostanie dostosowany do utworu skomponowanego przez Helen Porter.

Cała fabuła, a także to, czy utwór będzie komedią, czy tragedią, zależeć będzie wyłącznie od internautów. Aby wziąć udział w tym przedsięwzięciu, należy posiadać konto w serwisie Twitter, wyszukać użytkownika o nazwie @youropera i dodać swój wpis o maksymalnej długości 140 znaków. Nie ma ograniczenia co do liczby wpisów od jednego użytkownika.

Projekt ten jest dalszym krokiem Opery, która coraz mocniej zaznacza swoją obecność w sieci. Posiada ona swoje konto w serwisie Facebook (18 tysięcy przyjaciół) oraz Twitter (2 tysiące). Zwiastun opery Carmen na YouTube obejrzało z kolei 250 tysięcy osób.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E