Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Regulamin konkursu

Regulamin Konkursu - "Firma z klasą"

Konkurs organizowany jest przez firmę Dziennik Internautów Sp. z o.o.

 

  1. Konkurs trwa od 7.03.2012 do 29.03.2012 i prowadzony jest na terytorium Rzeczpospolitej Polski.

  2. Uczestnikiem może być każda osoba będąca obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej, prowadząca blog lub vlog. Osoby, które zgłosiły swój udział w Konkursie na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, zwane są dalej "Uczestnikami" lub "Uczestnikami Konkursu".

  3. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy firmy, do której należy portal „Dziennik Internautów”, firmy Edelman Polska Sp. z o.o., firmy HP a także członkowie ich rodzin.

  4. Celem Konkursu jest przygotowanie i opublikowanie przez jego Uczestnika autorskiego tekstu na swoim blogu lub autorskiego nagrania w formie wideo na portalu youtube.com.

  5. Uczestnik Konkursu w zgłoszonym do Konkursu tekście lub nagraniu musi odnieść się do głównej tezy artykułu "Większość firm w Polsce kupuje oryginalne produkty", opublikowanego na stronie Dziennika Internautów (di.com.pl): Firmy, które kupują podróbki, demotywują swoich pracowników.

  6. Zgłoszony do Konkursu tekst i nagranie wideo muszą zawierać link do artykułu „Większość firm w Polsce kupuje oryginalne produkty” opublikowanego na stronie di.com.pl.

  7. Uczestnik zgłasza swój udział w Konkursie, wysyłając link do swojego tekstu lub nagrania wideo na adres firmazklasa@edelman.com. Zgłoszenie oznacza, że Uczestnik zgadza się z Regulaminem Konkursu.

  8. Zgłoszenia po 29.03.2012 r. nie będą uwzględniane.

  9. Po terminie 29.03.2012, ale nie później niż 2.04.2012 Dziennik Internautów ogłosi na swojej stronie di.com.pl - siedmiu autorów najciekawszych tekstów lub nagrań wideo zgłoszonych do Konkursu (wraz  zlinkami do nich). Autorzy ci zostaną wyróżnieni w następujący sposób:

    • za zajęcie 1,2 i 3 miejsca Uczestnik otrzyma urządzenie wielofunkcyjne HP TopShot Laserjet Pro m275.

    • za zajęcie miejsc 4 i 5 Uczestnik otrzyma zestaw biurowy - kubek, notes i długopis HP.

  10. Wybór siedmiu autorów/uczestników konkursu, o których mowa w punkcie 9., zostanie dokonany w następujący sposób:

    • 1 i 2 miejsca zostaną przyznane przez firmę Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Szturmowej 2A, oraz Dziennik Internautów.
    • miejsca 3-5 zostaną przyznane przez fanów strony www.facebook.com/firma.HP.Polska w drodze głosowania ( W tym celu Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o. wybierze, a nastąpnie zamieści 3 filmy lub nagrania wideo na stronie www.facebook.com/firma.HP.Polska. Fani HP Polska będą głosować na jeden z nich, zaznaczając „lubię to".

  11. O wynikach Konkursu zwycięzcy zostaną powiadomieni drogą elektroniczną lub telefoniczną. Jeżeli pomimo podjęcia próby powiadomienia Uczestnika, nie uda się uzyskać odpowiedzi kwalifikacja Uczestnika jest anulowana. Nagroda przechodzi wówczas na osobę, która została sklasyfikowana na kolejnym miejscu.

  12. W imieniu Organizatora Konkursu nagrody przekaże zwycięzcom firma Edelman Polska. W przypadku, gdy zaistnieje taki obowiązek zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991 roku (Dz.U. nr 14 poz. 176 z 2000 r.), przed wydaniem nagród obliczy i odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego zryczałtowany podatek dochodowy od wartości Nagrody w wysokości 10%.

  13. Dane osobowe uczestników konkursu będą przechowywane i przetwarzane w siedzibie Partnera (ul. Flisa 4, 02-247 Warszawa) w celu przeprowadzenia konkursu oraz wyłonienia zwycięzcy, w trybie i na zasadach kreślonych w niniejszym Regulaminie. Dane Uczestników konkursu będą przetwarzane przez organizatora zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych i nie będą udostępniane żadnym zewnętrznym podmiotom. Uczestnikowi, którego dane zostaną umieszczone w zbiorze danych osobowych, służy prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, a także prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych ze zbioru.

  14. Regulamin i informacja o konkursie będzie zamieszczona na stronie informacyjnej konkursu w ramach serwisu Dziennik Internautów (di.com.pl) przez cały okres trwania konkursu.

  15. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady konkursu. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego regulaminu z zastrzeżeniem, że nie naruszy on praw nabytych uczestników lub zwycięzcy konkursu. W przypadku podejmowania przez uczestników działań sprzecznych z niniejszym regulaminem lub działań zmierzających do sprzecznego z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub dobrymi obyczajami uzyskania zwycięstwa w konkursie, organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji wyników i głosów, i wykluczenia uczestnika z udziału w konkursie. W przypadku wykluczenia uczestnika konkursu z udziału w Konkursie, uczestnik jest zobowiązany do zwrotu otrzymanej nagrody. Zwrot otrzymanej nagrody nie wyłącza prawa organizatora do dochodzenia od uczestnika odszkodowania na zasadach ogólnych.