Przedstawiciele usługi Groupon, oferującej zakupy grupowe, poinformowali o stracie odnotowanej w końcówce roku. Analitycy spodziewali się lepszych wyników.
Groupon, pozostający największą na świecie usługą oferującą zakupy grupowe, nie miał dobrego kwartału - czytamy w raporcie finansowym opublikowanym przez spółkę. Pomimo wzrostu zysków korporacja zakończyła ostatni kwartał ze stratą.
Firma znalazła się na szczęście wyłącznie nieznacznie pod kreską, raportując stratę w wysokości 2 centów na akcję, przy jeszcze 53 centach akcji straty rok wcześniej. Przedstawiciele Groupona za słaby wynik obwiniają wyższe podatki w międzynarodowych operacjach, które przyczyniły się do spadku zysków.
Kwartalne przychody firmy odnotowały natomiast istotny wzrost z 172,2 do 506,5 miliona dolarów w ciągu zaledwie roku. Analitycy spodziewali się wyniku na poziomie 472,6 miliona, jednak strata operacyjna zaniepokoiła inwestorów. Akcje Groupona potaniały w ciągu jednej sesji aż o 16% (po wcześniejszych wzrostach).
Warto przypomnieć, że z końcem stycznia również Marcin Szałek, pełniący funkcję CEO Groupon Polska, ustąpił ze stanowiska. Szef międzynarodowego oddziału firmy zapewnił natomiast podczas spotkania z akcjonariuszami, że w przyszłości zamierza rozbudować kadrę inżynierską firmy. Zapowiedział również kontynuację "agresywnych inwestycji".
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
|
|
|
|
|
|
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.