Udziały korporacji z Mountain View w amerykańskim rynku wyszukiwania w ostatnim czasie praktycznie się nie zmieniły.
Udziały Google'a w amerykańskim rynku wyszukiwarek internetowych wzrosły w październiku o zaledwie 0,03% - poinformowało comScore. Korporacja wciąż obsługiwała jednak 65,6% wszystkich użytkowników.
Drugie miejsce na rynku wyszukiwania należy według comScore do witryn Yahoo (15,2%), a ostatnia lokata na podium przypadła Microsoftowi (14,8), którego wyszukiwarki zyskały w miesiąc zaledwie 0,1 punktu procentowego popularności. Ask oraz AOL odpowiadały łącznie na zapytania 4,4% użytkowników.
Łączna liczba zapytań do wyszukiwarek w USA przekroczyła w październiku 18 miliardów, co jest wzrostem o 6% w stosunku do września. Z największą ilością musiało się oczywiście zmierzyć Google (11,9 miliarda), a później kolejno Yahoo (2,7 miliarda) oraz Microsoft (2,7 miliarda). Nieco słabsze wyniki odnotowały Ask (518 milionów) oraz AOL (277 milionów).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|