Facebook znów zmienia politykę, tym razem w kwestii kryptowalut. W serwisie znów można je reklamować - oczywiście z ograniczeniami. Mogą to robić tylko wybrane firmy, z wyłączeniem promocji pierwszych ofert i opcji binarnych.
Facebook stopniowo wycofuje się z wprowadzonego w styczniu 2018 roku zakazu reklamowania kryptowalut. Jak podkreśla serwis, nie chodzi o zwrot o całkowite zezwolenie na reklamowanie wirtualnych walut, a o "udoskonalenia ogólnego zakazu". W oświadczeniu serwisu można przeczytać, że chodzi o wyświetlanie niektórych reklam przy jednoczesnej trosce o bezpieczeństwo. Nadal nie wolno zatem publikować reklam dotyczących ICO i opcji binarnych.
Reklamy mogą zamieszczać tylko zweryfikowani reklamodawcy.
Facebook podaje, że w razie potrzeby będzie nadal rewidować swoją politykę, jednocześnie badając technologię blockchain. Pozostaje pytanie o przyczynę zmiany frontu. Obok tej najbardziej oczywistej - że Mark Zuckerberg umie liczyć, w tym przewidywać coraz większe możliwości zysku z tychże reklam - niektórzy spekulują, że Facebook planuje stworzyć własną kryptowalutę...
Zobacz, co piszą na ten temat:
TechCrunch, Cryptofacty, CCN, Cryptocurrency Vlog
a także Money.pl (analiza zakazu reklam - materiał z 31 stycznia 2018) i BitHub (o obchodzeniu zakazu - materiał z lutego 2018)
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
|
|
|
|
|
|
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.