Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

20 miliardów wyświetleń filmów w serwisie YouTube miesięcznie

29-11-2011, 15:02

Największe witryny serwujące materiały wideo w sieci pobiły w październiku rekordy oglądalności - poinformowało comScore.

Największą popularnością w Stanach Zjednoczonych cieszył się oczywiście serwis YouTube, który w październiku wyświetlono ponad 20 miliardów razy. Witryna należąca do Google'a serwowała w wtedy niemal co drugi filmik wywoływany przez użytkowników z USA.

Czytaj także: YouTube już z filmami Disneya

Wszyscy użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych obejrzeli w ubiegłym miesiącu łącznie ponad 42,6 miliarda materiałów - poinformowało comScore. YouTube'a odwiedziło w poszukiwaniu wideo około 161 milionów unikalnych użytkowników z tamtych terenów, natomiast Facebooka niemal trzykrotnie mniej.

Witryny Microsoftu serwujące materiały wideo zdołały przyciągnąć do siebie w tym samym czasie niecałe 50 milionów unikalnych użytkowników z USA, którzy łącznie obejrzeli ponad 660 milionów filmików. Na znacznie dalszej pozycji znalazło się Hulu, z którego korzystało tylko 30 milionów Amerykanów, zdołało ono jednak wyświetlić aż 791 milionów materiałów wideo.

Jak również podaje comScore, w serwisie YouTube użytkownicy spędzali średnio 7 godzin w ciągu miesiąca, co jest absolutnym rekordem, jeśli chodzi o tego typu witryny. Na jeszcze większe zainteresowanie stroną mają się w przyszłości przełożyć również wysokiej jakości materiały, w tym produkowane przez Disneya, Wall Street Journal, Slate czy The Onion.

Czytaj także: YouTube poprawia swój odtwarzacz w HTML5


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: comScore