Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google Search w nowej wersji dla iPada (wideo)

22-11-2011, 09:37

Posiadacze tabletu Apple'a będą mogli teraz wygodniej wyszukiwać interesujące ich strony, a także przeglądać wyniki swoich zapytań w nowej formie.

Wyszukiwarkowy gigant poinformował na swoim blogu, że w sklepie App Store można już znaleźć nową wersję narzędzia Google Search. Na użytkowników czeka wiele nowości, a także usprawnień wizualnych w programie.

Czytaj także: Android 4.0 domyślnie bez Flasha

Jak zapewnia wyszukiwarkowy gigant, całość jest teraz znacznie bardziej interaktywna. Proponowane wyniki są przedstawiane już podczas wpisywania zapytania, natomiast nowe strony można otwierać bez konieczności opuszczania okna wyszukiwania.

Świetne efekty wizualne towarzyszą nam również podczas wyszukiwania obrazów. Animowana galeria przedstawiana jest jako dodatkowa warstwa, z której szybko możemy powrócić do poprzednio przeglądanych witryn. Również historia wyszukiwań dostępna jest w bardzo efektownej wizualnie formie.

Podobnie jak w przypadku standardowego wydania Chrome'a, użytkownicy mają również dostęp do przeglądarkowych aplikacji, a także mogą szybko dodawać ulubione strony do serwisu Google+. Pierwsze reakcje na nową wersję narzędzia są bardzo pozytywne, a internauci w komentarzach proszą o udostępnienie podobnego rozwiązania również dla Androida.

Nowości pomogą odbudować nadszarpnięte zaufanie użytkowników iOS do Google'a, które niedawno zaprezentowało wadliwą aplikację Gmaila, usuniętą niedługo po udostępnieniu z App Store'a. Przy okazji potwierdzają się również zapewnienia Google'a o tym, że nie faworyzuje swojej własnej mobilnej platformy, a nowoczesne narzędzia mogą się pojawiać w pierwszej kolejności również w wersjach dla systemów konkurencji.

Czytaj także: YouTube poprawia swój odtwarzacz w HTML5


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Google