Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Po entuzjastycznie przyjętej pierwszej edycji Startup Weekend ponownie zagości w Warszawie. Kolejna odsłona startupowego maratonu odbędzie się 18-20 listopada w Soho Factory.

Druga edycja Warsaw Startup Weekend odbędzie się 18-20 listopada. Dzięki uprzejmości funduszu Black Lion NFI S.A. będzie ona miała miejsce w Soho Factory na warszawskiej Pradze, w świeżo odremontowanej hali przygotowanej specjalnie do tego typu wydarzeń. Startup Weekend to impreza trwająca 54 godziny, podczas której programiści, graficy oraz specjaliści od marketingu i biznesu spotykają się w jednym miejscu, by tworzyć internetowe startupy. Kolejna warszawska edycja imprezy będzie wyjątkowa, gdyż odbędzie się w tym samym czasie, co Global Entrepreneurship Week. Zwycięzcy wszystkich odbywających się w tym czasie Startup Weekendów wezmą udział w prestiżowym konkursie Global Startup Battle.

Na czym polega Startup Weekend?

Zasady tego 54-godzinnego maratonu są proste. W piątek wieczorem każdy uczestnik może zaprezentować swój pomysł i zbudować zespół, który będzie nad nim pracował. Spośród nich w głosowaniu zostanie wyłonionych 20 startupów, które będą rozwijane podczas weekendu. Od soboty zespoły będą wspierane przez liczne grono mentorów, które w znacznie większym stopniu niż podczas pierwszej edycji będzie składać się z osób spoza Polski. Będą miały miejsce także prelekcje wygłoszone przez gości specjalnych. W niedzielę wieczorem impreza zakończy się się uroczystą prezentacją projektów, a najlepsze z nich zostaną nagrodzone przez sędziów, mentorów oraz publiczność. Całe wydarzenie będzie odbywać się w języku angielskim.

Startup Weekend to przede wszystkim niesamowita atmosfera i energia, udzielająca się wszystkim uczestnikom –mówi Ola Sitarska, nagrodzona na pierwszym SWWAW za projekt MyGuidie. – Mentorzy, sędziowie i organizatorzy non stop motywują Cię do pracy. Po 54 godzinach bez snu, bez odpoczynku za to z super wysokim poziomem adrenaliny wychodzisz na scenę i pokazujesz swój produkt. To niesamowite uczucie, którego powinna doświadczyć każda osoba, która chce robić startupy.

Organizatorzy zapewnią uczestnikom najlepsze z możliwych warunki do pracy – przez cały czas trwania imprezy będzie dostępny catering, a najwytrwalsi startupowcy będą mogli pracować w Soho Factory przez całą imprezę, leżąc na hamakach i pijąc piwo z Browaru Czarnków oraz Browaru Kormoran.

Sprzedaż biletów na SWWAW już ruszyła. Bilety dostępne są w cenie 29 euro i można je kupić na stronie: warsaw.startupweekend.org. Organizatorzy przewidzieli pulę 100 biletów. Radzimy się śpieszyć, bo wejściówki na majową edycję rozeszły się błyskawicznie.

Głównym organizatorem SWWAW jest Łukasz Młodyszewski (hardGamma Ventures) wspierany przez organizatorów pierwszej edycji, czyli Krzysztofa Kowalczyka (UBIK BC), Konrada Latkowskiego (BrandStyle) oraz Kamilę Sidor (GammaRabels).

Najświeższe informacje dotyczące mentorów, nagród i przewidzianych atrakcji można znaleźć w serwisach społecznościowych:

Twitter: @swwaw #swwaw
Facebook: www.facebook.com/swwaw


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *