Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Facebook umożliwi śledzenie kont podobnie jak Google+

14-09-2011, 20:36

Już wkrótce będziemy mogli śledzić konta innych użytkowników Facebooka, bez konieczności dodawania ich do znajomych.

Facebook nie lekceważy rozwiązań zaprezentowanych w konkurencyjnym Google+ i już teraz zapowiedział nowe rozwiązanie, które w najbliższych tygodniach dostępne będzie dla wszystkich internautów.

Czytaj także: Facebook wyśle e-maila z podsumowaniem powiadomień

Sonda
Śledzisz na Facebooku osoby, których nie znasz?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Na swoim blogu społecznościowy gigant poinformował o udostępnieniu przycisku "Subskrybuj" (ang. Subscribe), który umożliwi śledzenie informacji udostępnianych publicznie przez dowolnego użytkownika, bez konieczności dodawania go do znajomych. Jak informują przedstawiciele Facebooka, rozwiązanie przeznaczone jest przede wszystkim dla znanych osób, które osiągnęły już limit 5000 znajomych, a nie korzystają ze stron fanowskich.

Podczas subskrybowania nowego konta będziemy mogli dodatkowo wskazać, jakie informacje na temat danej osoby chcemy śledzić. Obok poszczególnych kategorii (aktualizacje statusów, zdjęcia, gry), mamy także możliwość podania, jak wiele aktualizacji związanych z danym kontem chcemy otrzymywać (wszystkie, większość, tylko niektóre).

Przycisk subskrypcji na Facebooku
fot. - Przycisk subskrypcji na Facebooku
Nowości pojawiają się niedługo po tym, jak Facebook na początku tygodnia zaprezentował funkcję automatycznego grupowania znajomych, która bez wątpienia jest odpowiedzią na Kręgi znane z Google+. Możliwość śledzenia użytkowników witryny Zuckerberga bez konieczności interakcji z ich strony jest tylko kolejnym dowodem na to, że Facebook docenia swojego rywala i nie chce podzielić losu MySpace'a.

Czytaj także: Facebook: nowe listy znajomych jak kręgi w Google+


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Facebook



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR