Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sony uspokaja: To nie było kolejne włamanie

19-05-2011, 09:48

Pomimo niewątpliwej luki w zabezpieczeniach Sony dementuje informacje o kolejnym włamaniu.

Wczoraj informowaliśmy o kolejnej luce w zabezpieczeniach, jaką odnaleziono w usługach Sony. Firma w obawie przed nową falą krytyki zdążyła już zdementować informacje o kolejnym włamaniu.

>>Czytaj także: Angry Birds również poza cyfrowym światem (wideo)

Sonda
Sony samo odkryło lukę w zabezpieczeniach?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak czytamy na blogu PlayStation: Tymczasowo wyłączyliśmy stronę umożliwiającą resetowanie hasła do usług PSN oraz Qriocity. W przeciwieństwie do niektórych doniesień nie miało miejsca kolejne włamanie. W procesie resetowania hasła można było użyć exploita URL, jednak już naprawiliśmy ten problem.

Jednocześnie japońska korporacja przypomina, że użytkownicy, którzy wciąż nie zresetowali swoich haseł, mogą tego dokonać, korzystając z konsol PlayStation 3, bądź poczekać, aż taka funkcja dostępna będzie ponownie z poziomu przeglądarki.

Dan Race z Sony powiedział dla Reutera, że firma odnalazła "dziurę w zabezpieczeniach", która pozwalała cyberprzestępcom uzyskać po raz kolejny dostęp do serwerów, a następnie zmienić hasło użytkownika. Wersja ta jest sprzeczna z doniesieniami witryny Nyleveia, która miała wcześniej poinformować producenta konsol o zagrożeniu.

>>Czytaj także: 13-latek przesłuchany przez Secret Service za wpis na Facebooku


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *