Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google chce poprawić jakość materiałów w YouTube

17-03-2011, 17:44

YouTube nie przestaje się rozwijać, a coraz lepsza jakość przesyłanych materiałów jest obecnie jednym z głównych wyzwań witryny.

Niedawno wspominaliśmy o tym, że YouTube zwiększy zatrudnienie aż o 30 proc., natomiast nie trzeba było długo czekać na kolejne dobre informacje dla fanów popularnej witryny z filmikami.

>>Czytaj także: Sony ma adresy internautów, którzy odwiedzali stronę jailbreaka PS3

Sonda
Materiały w YouTube są zbyt słabej jakości?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Tym razem Google oficjalnie potwierdziło na swoim blogu, że przejęło firmę Green Parrot Pictures zajmującą się tworzeniem narzędzi do modyfikowania materiałów wideo oraz zdjęć. Choć ostateczny efekt i tak leży w gestii użytkowników, wyszukiwarkowy gigant chce pomóc w uzyskiwaniu lepszej jakości filmów.

Jak można było przypuszczać, tego typu technologie sprawdzą się głównie w serwisie YouTube, co podkreśla także samo Google. Na blogu witryny czytamy między innymi: Weźmy pod uwagę na przykład ostatnie protesty w Libii. Wiele filmików jest bardzo nacechowanych emocjonalnie, jak również zamazanych, niewyraźnych i rozmazanych. Co gdyby istniała technologia, która mogłaby poprawić jakość tego typy materiałów - wyostrzyć obraz, zmniejszyć liczbę wizualnych zakłóceń i poprawić dźwięk - wszystko to automatycznie podczas wysyłania filmiku do witryny?

Trzeba przyznać, że zapowiedzi Google pozwalają mieć nadzieję na znacznie większą ilość dobrej jakości materiałów, choć z wideo nagrywanego słabej jakości telefonem prawdopodobnie i tak nie uzyskamy filmiku przypominającego ten z profesjonalnej kamery.

>>Czytaj także: Gwiazdy na YouTube zarabiają miliony dolarów


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: YouTube Global