Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Do Polski tradycja wręczania sobie miłosnych liścików i drobnych prezentów trafiła w latach 90. Jednak z czasem miłosną atmosferę tego święta przyćmiły komercja, konsumpcjonizm i kicz, czego wyrazem są komentarze na portalach społecznościowych. Na Facebooku czy grono.net internauci, w mniej lub bardziej cenzuralny sposób, bojkotują walentynki.

Zdaje się, że walentynki to dobry temat do dyskusji. Na forach łączą się zwolennicy i przeciwnicy dnia zakochanych. Ci pierwsi zarzekają się, że nie zazdroszczą zakochanym, po prostu walentynki to dla nich komercja. Drudzy wymieniają się uwagami na temat tego, gdzie i jak spędzić walentynki. Niestety, najczęściej za zwolennikami święta zakochanych kryją się restauratorzy, właściciele hoteli, organizatorzy imprez, którzy znają rozwiązanie naszych walentynkowych bolączek.

Portale społecznościowe drżą w posadach od negatywnych komentarzy, a portale randkowe kwitną od wszechogarniającej miłości. Manager ds. projektów specjalnych portalu randkowego Sympatia.pl Ewa Sapieja powiedziała PAP: "Coraz więcej naszych działań życiowych przenosi się do internetu, dlatego w naturalny sposób również poszukiwanie miłości zaczęło się do niego przenosić". Wyrazem tego jest rosnąca liczba singli, którzy wystrzegają się w lutym samotności, przynajmniej w sieci... Jak poinformował PAP prezes portalu Przeznaczeni.pl Daniel Surmacz, w lutym liczba logowań na witrynie wzrosła o 28 proc.

(...) Miłość w sieci rozkwita, podobnie jak biznes walentynkowy. Już na kilka tygodni przed datą 14 lutego rośnie oglądalność internetowej porównywarki cen produktów - okazje.pl. "W porównaniu z ostatnim dniem stycznia wzrost wynosi już 65 proc. Od tego czasu odwiedziło ją ponad 225 tys. internautów. Zainteresowanie jest więc ogromne, a właśnie w tej chwili osiąga apogeum. Z doświadczenia z lat poprzednich wiemy, że zakładka z propozycjami walentynkowych prezentów osiąga największą oglądalność 9-10 lutego" - wyjaśnia specjalistka ds. PR i marketingu portalu okazje.pl Milena Bakalarz.

Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Walentynki w sieci. Portale randkowe przeżywają oblężenie

PAP

gazeta prawna


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Samsung



fot. HONOR








fot. Freepik