Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

W ciągu ostatniego półrocza do narodowego operatora wróciły niektóre banki i firmy telekomunikacyjne, które wcześniej część zleceń oddały prywatnym pocztom.

Na koniec drugiego kwartału 2010 r. Poczta Polska miała o 6 proc. więcej umów zawartych z klientami niż w końcu 2009 r. W ciągu ostatniego półrocza z usług operatora zaczęły znów na większą skalę korzystać niektóre banki. Liczbę przesyłanych listów zwiększyli też operatorzy telekomunikacyjni oraz kablówki – wynika z informacji „DGP”. Wśród tych, którzy wysyłają dziś do klientów listy z dużą literą M na kopercie, potwierdzającą korzystanie z nowej usługi Przesyłka Aglomeracja, są m.in. PKO BP i BPH, a także operatorzy Netia, Cyfra+ i Era.

Sama Poczta Polska nie chce ujawnić, którzy z kluczowych klientów zwiększyli skalę korzystania z jej usług, zasłaniając się tajemnicą handlową. Mogę jedynie potwierdzić, że kilkunastu znaczących klientów wróciło do nas z większą liczbą przesyłek – mówi Janusz Jank, dyrektor handlowy w centrum usług pocztowych Poczty Polskiej.

To efekt wprowadzonej z początkiem roku nowej usługi dla firm o nazwie Przesyłka Aglomeracja (PA). Poczta poprawiła jakość obsługi i zmieniła politykę upustową, co oznacza obniżkę cen. Była to odpowiedź na działania prywatnych operatorów, takich jak InPost, PAF czy PGP, którzy zaczęli podgryzać główny biznes Poczty Polskiej. W ubiegłym roku dostarczyli 87 mln przesyłek, podczas gdy rok wcześniej było to 35 mln.

Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Poczta Polska odzyskuje klientów

Michał Fura

gazeta prawna


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *