Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Radio Eska uruchomiło pierwszy komercyjny kanał muzyczny – Hity Muzodajni. Stream prezentuje muzykę dostępną na portalu Muzodajnia.pl. Umowa pomiędzy spółkami zakłada długoterminową współpracę.

Na początku czerwca pisaliśmy o projekcie VIP kanału VIVA i Muzodajnia.pl, który ma promować młode talenty. Muzodajnia uruchamia kolejną platformę, by realizować projekt.

Kanał Hity Muzodajni powstał przy współpracy serwisu FabrykaMuzy.pl i redakcji muzycznej serwisu Muzodajnia.pl. Jest to dedykowany stream komercyjny, opracowany na potrzeby Muzodajni i mający na celu promocję muzyki, którą można kupić za pośrednictwem portalu. Stream dostępny jest z poziomu strony Muzodajnia.pl (Radio Hitów Muzodajni) oraz w serwisach Eska.pl i FabrykaMuzy.pl.

>> Czytaj także: Rząd chce decydować, jakie piosenki usłyszymy w radio

Portal Muzodajnia.pl zyskał dostęp do nowego kanału promocyjnego i możliwości zaoferowania użytkownikom radia internetowego opracowanego specjalnie na potrzeby portalu. Prezentowana w Hitach Muzodajni playlista uzgadniana jest wspólnie przez obu partnerów. Eska współpracuje z Muzodajnią od sierpnia 2009 roku.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *