Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu, sprzedajesz coś w internecie albo chcesz po prostu szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to e-book dla Ciebie.

Błyskawiczny e-mail marketingAutorem książki "Błyskawiczny e-mail marketing" jest Dariusz Puzyrkiewicz - jeden z najbardziej obiecujących polskich copywriterów, autor prowadzonego od czterech lat eksperckiego bloga Dynanet.pl.

W wydanym przez Złote Myśli e-booku ujawnia on blisko 70 technik pisania skutecznych e-maili wywodzących się wprost z marketingu bezpośredniego. Publikacji towarzyszy specjalna mapa myśli, dzięki której wszystkie prezentowane techniki będziesz mieć zawsze w zasięgu wzroku.

>> Zamów: Błyskawiczny e-mail marketing

Co konkretnie można znaleźć w tym e-booku? Czytając „Błyskawiczny e-mail marketing”, dowiesz się:

  • Jak zdobyć zaufanie swoich subskrybentów, by traktowali Cię jak sympatycznego znajomego, a nie natrętnego akwizytora, który tylko szuka okazji, by wyciągnąć od nich pieniądze?

  • Jak wykorzystać 4 proste techniki sprzedaży za pomocą e-maili, które nie zrażają klientów, a wręcz zachęcają ich do otwierania kolejnych wiadomości od Ciebie?

  • Jak wykorzystać najważniejszy element każdego e-maila, by był on zawsze otwierany bez względu na jego treść? Nie, nie jest to tytuł wiadomości.

  • Jak unikać 3 podstawowych błędów, przez które Twój e-mail od razu ląduje w koszu, a Ty jesteś traktowany jak spamer?

  • Jak nie tracić czasu i od razu zdobyć rzeszę wiernych czytelników? Droga na skróty, którą jeszcze mało kto wykorzystuje.

  • Co musisz napisać czytelnikowi, by poczuł, że koniecznie musi przeczytać całą wiadomość do końca i jak najszybciej kliknąć w link do Twojej oferty?

  • Jak dopasować treść wiadomości do czytelnika, nawet jeśli niczego o nim nie wiesz, a chcesz by natychmiast poczuł, że to osobista wiadomość do niego, a nie seryjny mailing?

  • Czego pod żadnym pozorem nie pisać, bo całkowicie zniszczy to skuteczność każdego e-maila?

  • Jak na 6 sposobów wykorzystać jedno z dwóch miejsc w wiadomości, które na pewno zostanie przeczytane?

  • Gdzie szukać sprawdzonych pomysłów na skuteczne e-maile, tak by ich pisanie nie zajęło więcej niż 15–20 minut? Autor podsuwa 40 pomysłów (z przykładami), które mogą skrócić czas tworzenia wiadomości nawet do 5 minut!

  • Co sprzedawać klientowi, by nie mógł się od Ciebie odczepić i wręcz błagał o więcej?

  • Jak i gdzie umieszczać linki w tekście wiadomości, by były najbardziej skuteczne?

  • Jak pisać tytuły e-maili, by odbiorca nie mógł ich zignorować, co więcej, by od razu zaczął myśleć o kupnie Twojego produktu? Autor pokuje 12 typów takich nagłówków, oczywiście z przykładami.

  • Jak najlepiej wysyłać oferty klientom, by kilkukrotnie zwiększyć szansę na ich dobre przyjęcie?

Dowiedz się więcej i zamów: Błyskawiczny e-mail marketing

Zobacz więcej e-booków


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Microsoft znowu pozywa



Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik