Czy warto promować firmę w internecie?

12-08-2017, 06:10

Internet to dzisiaj właściwie jedyne źródło informacji, szczególnie dla osób młodych, które w zasadzie wychowały się właśnie w dobie Internetu. Dla wielu z nich jeśli coś nie istnieje w social mediach, to nie istnieje w ogóle. Warto zastanowić się więc nad promocją firmy właśnie w świecie internetowym, ponieważ młodzi ludzie to jedna z najszerszych grup konsumenckich. Jak jednak skutecznie przeprowadzić reklamę działalności w Internecie?

Przede wszystkim należy zastanowić się, jacy klienci korzystają z usług naszej firmy. Jest to bardzo ważne przy wyborze portalu internetowego, na którym będziemy się promować. Reklama nie będzie przynosiła efektów, jeśli założymy oficjalny profil firmy na portalu, którego nie odwiedzają potencjalni klienci. Należy więc przede wszystkim dobrze zbadać rynek i być zorientowanym, gdzie możemy szybko znaleźć konsumenta.

Ważną kwestią jest dobry kontakt z klientem w social mediach. Warto odpisywać na komentarze, zarówno te pochlebne, jak i te negatywne. Nie możemy oczywiście agresywnie reagować nawet na obraźliwe opinie. Należy zawsze zwracać się do klienta ze spokojem. Warto także, aby promocją naszej firmy w Internecie zajmowała się osoba, która jest kompetentna w temacie dotyczącym prowadzonej przez nas działalności. Tylko taki człowiek będzie w stanie złapać dobry kontakt z klientem poprzez profesjonalne odpowiadanie na stawiane przez niego pytania.

Warto również w Internecie organizować konkursy, w których nagrodą będą różnego rodzaju gadżety. Mogą to być zarówno bardziej wartościowe przedmioty, jak i nawet te drobniejsze, na przykład długopisy reklamowe, na których umieszczone będzie logo naszej firmy. Każdy taki gest będzie mile odbierany przez klientów i z pewnością podniesie aktywność na naszym profilu. Konkursy takie mogą polegać na kreatywnych działaniach, na przykład nagraniu filmiku o określonej tematyce, związanej z firmą. Mogą to być jednak również rozdania, w których udział bierze się poprzez tak zwane „zalakowanie” profilu, czy posta.


Następny artykuł » zamknij

Szkolenie Swift ADVANCED

Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy
To warto przeczytać

fot. Sarota PR




fot. Mantis





fot. Sarota PR





RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

suplementy
Serwisy specjalne: