Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zgłoś trolla - jedna z najważniejszych aplikacji obecnych czasów. Prosty sposób na ochronę siebie i innych przed dezinformacją, manipulacją i fake newsami

08-03-2022, 15:19

Skala dezinformacji i ataków “trolli” jest obecnie tak duża, że aby ją zwalczyć trzeba zaangażowania wielu osób. W związku z tym trzy znane polskie firmy wspólnie uruchomiły wartościową inicjatywę zglostrolla.pl. To prosta aplikacja, która pozwala na zgłaszanie podejrzanych treści - dezinformacji, fake newsów i kłamstw.

Lata doświadczeń w monitoringu internetu, a także lata pracy nad marketingiem i komunikacją sprawiły, że Brand24 i Nieagencja postanowiły zorganizować serwis zglostrolla.pl. W inicjatywę zaangażował się również Zenbox, który dostarczył hosting oraz transfer danych.

Narzędzie jest bardzo proste w obsłudze. Wystarczy wkleić link do podejrzanej treści i wysłać go do zespołu twórców Zgłoś Trolla. Doświadczeni analitycy Brand24 weryfikują zgłoszenie, a następnie przekierowują je - w przypadku uzasadnionych fake newsów czy manipulacji - do odpowiednich organów, administracji serwisów społecznościowych i monitorują weryfikację treści.

Serwis do zgłaszania internetowych trolli znajdziecie pod adresem:

zglostrolla.pl

Zachęcamy do aktywnego korzystania!

Warto dodać, że ekipa Brand24 już wcześniej rozpoczęła walkę z dezinformacją, publikując na specjalnym profilu “Demaskujemy dezinformację” zdemaskowane fake newsy i propagandę rosyjską. Nowe narzędzie pomoże na bardziej efektywne zgłaszanie podejrzanych treści przez internautów i skutecznie ich weryfikowanie.

Nieagencja również jest zaangażowana w pomoc w związku z wojną w Ukrainie. – Od kilku dni nasze priorytety w firmie wyglądają inaczej niż zwykle. Na pierwszym miejscu jest pomoc tym, którzy tego dziś najbardziej potrzebują. Organizujemy zbiórki i transport darów, przywozimy ludzi z granicy, lokujemy ich w mieszkaniach. Razem z naszymi klientami pomagamy, jak możemy. Teraz czas dołożyć do tego cegiełkę w obszarze, na którym się znamy. W świecie cyfrowym też możemy zrobić bardzo wiele w tej sytuacji - dodaje Marcin Żukowski, członek zarządu Nieagencji.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *