Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Listy Czytelników

Dostaliśmy krótki sygnał od Czytelnika DI, a jednocześnie klienta Merlin.pl: "Od jakiegoś czasu (w sklepie - przyp. red.) oferują terminy dostawy bardzo wysunięte, np. 100 000 000 005 dni. Takiego towaru to nie odbiorą nawet moje pra, pra, pra, prawnuki". Sprawdziliśmy tę informację w Merlinie.

Czytelnik Dziennika Internautów przesłał nam zrzut ekranu swojego zamówienia - widać na nim, że czas realizacji zamówienia wynosi 100 000 000 005 dni. "O błędzie została poinformowana też firma Merlin.pl w zeszłym tygodniu, ale bez odzewu" - napisał Czytelnik.

Przekierowaliśmy e-mail internauty bezpośrednio do działu PR Merlin.pl, pytając o błąd i procedurę przyjmowania takich sygnałów. Napisaliśmy: "Klient twierdzi, że powiadamiał sklep o błędzie, ale nie dostał żadnej odpowiedzi. Czy taki sygnał w ogóle dotarł i czy w takich wypadkach odpowiadacie Państwo klientowi?".

Odpowiedź przyszła w ciągu godziny. Agata Czarnowska, specjalista PR Merlin.pl, potwierdziła zaistnienie opisywanego błędu: "Tak, kilku klientów zgłosiło nam podobny błąd, w niektórych paczkach system źle naliczył termin dostawy. Jednak to tylko błąd w wyświetlaniu się terminu, zamówienie jest realizowane poprawnie, w takim czasie, jaki produkty mają podany w swoich opisach. Błąd został naprawiony".

Brak odpowiedzi na to konkretne zgłoszenie naszego Czytelnika Agata Czarnowska skomentowała następująco: "Niestety nie wiem, na jaki adres klient wysłał mail. Prawdopodobnie do BOK, skąd trafił do odpowiedniego działu. Zazwyczaj klienci otrzymują odpowiedź, nie wiem, czemu akurat ten Pan jej nie otrzymał".

Przy okazji przetestowaliśmy system zakupów w Merlinie - opisywany przez Czytelnika błąd nie wyświetlił się przy składaniu jakiegokolwiek z próbnych zamówień, wygląda więc na to, że sklep szybko zadbał o właściwą pracę systemu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl

UWAGA: UWAGA: Wybrane listy, przesłane do redakcji Dziennika Internautów, publikujemy, by umożliwić ich autorom dotarcie do szerszego grona odbiorców. Czytelnicy mogą podzielać zawarte w nich poglądy lub mieć odmienne zdanie - zachęcamy do wyrażania swoich opinii w komentarzach. Treści publikowanych listów mogą zawierać prywatne poglądy internautów, które nie odzwierciedlają poglądów redakcji DI. Listy prosimy kierować na adres: listy@di.com.pl


Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR