Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Połączenie zakupów z wirtualnym światem w trzech wymiarach to pomysł firmy Brookstone Inc. na przyciągnięcie nowych klientów.

Funkcjonujące obecnie sklepy internetowe niewiele mają wspólnego z atmosferą, jaką czuje się robiąc zakupy w centrum handlowym, chodząc od butiku do butiku. Oparte na zasadzie wyszukiwarki, oferują najczęściej bogate opisy wraz ze zdjęciami produktów. Dla niektórych klientów ważne jest jednak, by dać się ponieść zakupowym emocjom.

Jak podaje agencja Reuters, firma Brookstone Inc. uruchomiła właśnie internetowy sklep, istniejący jednak w trzech wymiarach. Ma on wygląd tradycyjnego punktu handlowego - znajdują się w nim zarówno sprzedawcy, jak i półki, na których stoją towary. Pomysłodawcy liczą, że dzięki temu uda im się przyciągnąć młodszych użytkowników, gdyż koncepcja sklepu nawiązuje konwencją do gry Second Life.

Dla firmy jest to jedynie uzupełnienie jej tradycyjnej oferty w prawdziwych sklepach. Przedstawiciele Brookstone są jednak zdania, że jest kolejny krok w ewolucji zakupów internetowych.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Indeks internetowy na NASDAQ

Źródło: Reuters



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR