Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Aż 72 godziny materiałów wideo wysyłane są do serwisu YouTube w każdej minucie - poinformowano na blogu usługi z okazji jej siódmych urodzin. To o ponad 50% więcej niż jeszcze rok wcześniej.

Serwis YouTube powstał w maju 2005 roku i jak zauważają twórcy usługi, obecnie internauci dzielą się na nim niemal wszelkimi możliwymi rodzajami materiałów wideo - od poradników, przez komentarze polityczne, po muzykę.

Czytaj także: Tylko kliknij, a YouTube poprawi twój film

- Przeszliśmy długą drogę w ciągu tych siedmiu lat - czytamy na blogu usługi YouTube. - To, co powstało jako wygodne narzędzie do dzielenia się materiałami ze znajomymi, przerodziło się w globalny system z nową generacją kanałów dostępnych dla każdego, z dowolnego miejsca na ziemi i urządzenia.

Właściciele usługi zwracają uwagę przede wszystkim na zmiany, które zaszły w witrynie w ostatnich miesiącach. W związku z dużą ilością przesyłanych do strony materiałów coraz istotniejsza okazuje się ich jakość. YouTube coraz mocniej inwestuje m.in. w rozwój wypożyczalni filmów, ale również wspiera internautów przygotowujących popularne materiały.

Nie wszyscy spoglądają jednak przychylnie na rozwój witryny należącej do firmy Google. Na początku kwietnia wyszukiwarkowy gigant przegrał w siądzie z koncernem Viacom, który ma pod swoimi skrzydłami m.in. wytwórnię filmów Paramount Pictures. Koncern w 2007 roku oskarżył wyszukiwarkowego giganta o wyrządzenie szkód przekraczających miliard dolarów.

Czytaj także: Giganci chińskiego rynku łączą siły


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: YouTube