Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

YouTube chce gościć na nowoczesnych gadżetach

10-01-2012, 17:15

Większą widownię serwisowi YouTube mają zapewnić nowoczesne gadżety, które będą zoptymalizowane pod kątem przeglądania wideo - poinformowało szefostwo witryny.

- Chcemy, by nasi widzowie spędzali więcej czasu w serwisie YouTube - powiedział w rozmowie z agencją Reuters Robert Kyncl, wiceprezes ds. materiałów partnerskich w witrynie YouTube. Urządzenia tego typu można bez trudu odnaleźć chociażby na targach CES w Las Vegas.

Czytaj także: W listopadzie wideo w sieci oglądało 1,2 mld ludzi

Kyncl zauważa, że by odnieść większy sukces, witryna z filmami musi się stać istotniejszą częścią życia internautów. Obecnie każdego miesiąca serwis YouTube odwiedza ponad 800 milionów internautów z całego świata.

- Dużo zyskujemy na tym, co robią obecnie firmy przygotowujące elektronikę konsumencką, często wbudowując w nie dostęp do internetu - przyznaje Kyncl. - Pozwala to nam dostać się bezpośrednio przed naszych klientów.

Już teraz na świecie dostępnych jest około 350 milionów urządzeń przenośnych, jak tablety, smartfony czy telewizory, które są w stanie obsłużyć witrynę wideo od wyszukiwarkowego giganta. Jak informowaliśmy niedawno, również konsole do gier są coraz częściej wykorzystywane do przeglądania rozrywkowych materiałów pobieranych z sieci, także z serwisu YouTube.

Czytaj także: Wideo na konsolach coraz popularniejsze


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Reuters