Więcej respondentów z Polski ufa reklamom w telewizji niż w internecie

12-02-2021, 12:36

Przekazy marketingowe w tradycyjnych mediach wzbudzają większe zaufanie wśród respondentów z Polski niż w mediach społecznościowych.

YouGov na zlecenie Campaign przeprowadził badanie zaufania do reklam w 10 różnych mediach - od tradycyjnych jak radio i telewizja, po internetowe. W badaniu wzięło udział ponad 18 tys. osób z 17 państw.

Okazuje się, że 40% ankietowanych Polaków uważa telewizję za wiarygodne źródło informacji marketingowych. Najbardziej ufają reklamom w telewizji Hindusi - 69%. Najmniej Duńczycy i Szwedzi (po 37%) oraz Polacy. Średnio reklama w telewizji wzbudza zaufanie 52% osób, które wzięły udział w badaniu.

Jeżeli chodzi o reklamy emitowane w platformach, takich jak Facebook, Instagram czy Tik Tok to darzy je zaufaniem 38% Polaków. Przed nami znaleźli się Hindusi (48%), respondenci ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich (45%) i Meksyku (39%). Globalny uśredniony wskaźnik zaufania do reklam w social media wyniósł w tym badaniu 28%.


Źródło: YouGov/Campaign
Tematy pokrewne:  

tag zaufanietag YouGovtag reklamatag badania
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Listy
Listy  
« Maj 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31