Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Eksperci dzielą się swoim know how, prezentując swoje strategie e-mail marketingowe. Konferencja WARSAWEMAILSUMMIT@2013 to jedyna w swoim rodzaju okazja do spotkania w jednym miejscu polskich i europejskich ekspertów w dziedzinie e-mail marketingu, którzy zgodzili się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy potrzebnej do prowadzenia skutecznego e-mail marketingu.

Prelegenci pokażą między innymi, jak funkcjonuje zindywidualizowany i zautomatyzowany e-mail marketing i jakie korzyści można osiągnąć poprzez optymalizację. WARSAWEMAILSUMMIT zainspiruje uczestników do sięgania po nowe, niestandardowe rozwiązania.

9 października 2013, Warszawa, Hotel Puławska Residence

Główne zagadnienia:

Prawne aspekty e-mail marketingu, czyli co nam wolno, a czego nie. Praktyczne wskazówki dla każdego, kto używa maila do komunikacji z klientami

  • Jak powinien wyglądać formularz rejestracji na stronie WWW
  • Double Opt-in
  • Cookies w mailach? Wolno czy nie? Dlaczego?
  • Na co zwracać uwagę, gdy chcemy kupić bazę od brokera danych lub wysłać mailing reklamowy?

Jak skutecznie pozyskać wartościowego subskrybenta w bazie B2C

  • Gdzie należy szukać istotnych dla nas subskrybentów i jakimi kanałami do nich dotrzeć
  • W jaki sposób wyselekcjonować potencjalnie wartościowych użytkowników
  • Co działa na odbiorcę, czyli jak nakłonić go do akcji
  • Jak sprawić, aby subskrybenci poczuli się wyjątkowo, a tym samym utrzymać ich w naszej bazie jak najdłużej

Najbardziej inspirujące kampanie e-mail marketingowe wszechczasów!

  • Zwiększenie zaangażowania użytkowników poprzez kampanię „Welcome to Office” - case study Microsoftu
  • Personalizacja kreacji – case study Chico’s
  • Interaktywne i spersonalizowane mailingi urodzinowe: OTTO, o2
  • Wielkie Polowanie na Muchy! – kampania reaktywacyjna Linii Lotniczych Condor

E-commerce case study. Jak skutecznie sprzedawać w Commerce, czyli co zwiększy konwersję w twoim sklepie

  • Budowanie lojalności klientów poprzez kampanie powitalne i akcje specjalne
  • Personalizacja i segmentacja – sposób na skrócenie dystansu z klientem
  • Promocje – co działa, a co nie
  • Maile transakcyjne i porzuconego koszyka sposobem na zwiększenie sprzedaży

O tym, czy e-mail lubi się z Facebookiem

  • Czyli jak wykorzystywać Social Media do budowania własnej bazy mailingowej
  • SWYN = zwiększenie zasięgu Twojego Newslettera
  • Opt-Down – nietuzinkowa strona wymeldowania

Automatyczny e-mail marketing jako wsparcie procesu sprzedaży

  • Jak wykorzystać automatyczne wiadomości do prezentacji usług i przeprowadzenia klienta przez zagadnienia związane z obsługą produktu. Praktyczne zastosowanie Marketing Automation

E-Mail-Trends

  • E-mail marketing mobilny – Perfekcyjna prezentacja newslettera, niezależnie od tego, na jakim urządzeniu zostanie wyświetlony
  • Marketing Automation - W pełni zautomatyzowane kampanie w trakcie trwania całego „cyklu życia klienta”
  • Pozyskiwanie adresów mailowych - Nowe sposoby zdobywania cennych kontaktów

Szczegółowe informacje o wydarzeniu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie warsawemailsummit.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Więcej w tym temacie:



    Ostatnie artykuły:





    fot. Freepik




    fot. Freepik



    fot. DALL-E


    Tematy pokrewne:  

    tag WARSAWEMAILSUMMITtag patronat DI