Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wydatki amerykańskich konsumentów na reklamę internetową i dostęp do Sieci będą rosły corocznie o ponad 10 procent, sięgając kwoty 78,4 miliarda dolarów w 2011 roku - wynika z prognozy opublikowanej przez ekspertów z firmy PricewaterhouseCoopers.

USA posiada największy na świecie rynek reklamy internetowej, którego wartość wciąż wzrasta. Do końca 2011 roku wydatki na ten cel sięgną 35,4 mld dolarów. Jednak z raportu PwC wynika, że Stany Zjednoczone już niedługo ustąpią miejsca Chinom, które w 2009 roku będą miały najwięcej użytkowników internetu na świecie, co bezpośrednio będzie przekładać się na przychody z reklam.

Prognozy dotyczące opłat za dostęp do internetu są analogiczne. Według PwC w USA będą one rosnąć w tempie 7,1 proc. rocznie, sięgając kwoty 43 mld dolarów w 2011 roku. Wydatki na dostęp szerokopasmowy będą wtedy wynosić 41,4 miliarda dolarów.

Inwestycje firm telekomunikacyjnych w infrastrukturę informatyczną spowodują zmniejszanie się liczby użytkowników modemów o ponad 25 procent rocznie. W 2011 roku do szerokopasmowego internetu dostęp będzie miało 98 mln Amerykanów.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: CNET