Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

zwroty towarów

  • Uważaj na wielopaki i promocje, naucz się reklamować lub oddawać zakupione towary


    Blue Media
    Przed nami ostatni, handlowy weekend przed świętami Bożego Narodzenia. I być może ostatnia szansa, żeby zamówić prezent przez Internet, tak, żeby dotarł najpóźniej 24 grudnia. Ekspert platformy edukacyjnej Kapitalni.org Michał Herde z Federacji Konsumentów radzi na co zwracać uwagę w szale zakupów, zarówno tych na świąteczny stół, jak i pod choinkę.  więcej
    16-12-2021, 14:40, _, Porady
  • Kurier i automatyczna procedura zwrotu


    New Africa
    Kupujemy i zwracamy, nie tylko nieudane prezenty. Wiele e-sklepów oferuje możliwość dokonania zwrotu za pomocą automatycznej procedury. A co zrobić, gdy system zawiedzie i pojawią się problemy? – radzi Europejskie Centrum Konsumenckie przy UOKiK.  więcej
    30-12-2020, 17:58, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Dokonaj darmowego e-zwrotu z Pocztą Polską i wymień prezenty na te właściwe!


    wavebreakmedia / shutterstock
    Według analiz prowadzonych przez Pocztę Polską, Polacy coraz częściej korzystają z możliwości odesłania zakupionego towaru. W ciągu ostatnich jedenastu miesięcy placówki pocztowe zrealizowały o 92% więcej e-zwrotów niż w ubiegłym roku. Zwiększa się również liczba sklepów, które pozwalają swoim klientom na tego typu działania. Czy więc nietrafiony prezent możemy odesłać bez konsekwencji finansowych? W jakim terminie należy dokonać zwrotu towaru, by został on zaakceptowany przez e-sklep?  więcej
    30-12-2019, 23:08, jug, Lifestyle
  • Rozczarowanie na e-zakupach. I co wtedy?


    Photo Mix
    Upatrzona w niemieckim sklepie konsola do gier, która miał być prezentem urodzinowym, nie dotarła na czas. Perfumy z Francji nie przypominają z wyglądu tych wystawionych na stronie. A w sprowadzonym z Włoch rowerze szwankują przerzutki. Jak powinien zareagować klient z Polski, gdy internetowe zakupy w jednym z państw UE skończyły się fiaskiem?  więcej
    08-09-2017, 13:50, Bartosz Grejner, Pieniądze
  • E-commerce krajowy i transgraniczny – wyzwania branży na polskim i europejskim rynku


    Pavel Ilyukhin / Shutterstock
    Wprowadzenie systemu polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich, czy internetowej platformy ODR to kolejne wyzwania, jakie czekają w najbliższym czasie branżę e-commerce. Ich analiza była celem konferencji zorganizowanej przez Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) oraz Trusted Shops 2 października br., podczas której omówiono także zagadnienia praktyczne dotyczące stosowania nowej ustawy o prawach konsumenta w e-commerce – reklamacje, odstąpienie od umowy i zwroty towarów.  więcej
    03-10-2015, 13:24, Katarzyna Słupek, Pieniądze
  • Kupiłeś towar niezgodny z opisem? Sprawdź, co możesz z nim zrobić


    Pressmaster/Shutterstock
    Zakupy towaru niezgodnego z opisem zdarzają się nie tylko kupującym przez Internet. W sklepach także często decydujemy się na kupno pod wpływem opisu interesującego nas przedmiotu. Kubeł zimnej wody wylewa się na nas w domu, gdy odpakowujemy zakupy. Jakie mamy prawa, gdy kupimy towar niezgodny z opisem?  więcej
    05-06-2015, 16:58, redakcja, Porady
  • Co można oddać, a czego nie, kupując online


    LEHOSHCHINA HALYNA / Shutterstock
    Już pierwszego dnia świąt lista przypadków, w których nie będzie można odstąpić od umowy i zwrócić towar zakupiony w internecie, zostanie wydłużona. Jakie czekają nas zmiany?  więcej
    15-12-2014, 08:13, Zbigniew Forjasz, Praktycy.com, Pieniądze
  • Zakupy przez internet w Polsce i na Ukrainie

    W Polsce 10, na Ukrainie 14 dni - tyle mamy czasu na zwrot rzeczy, która po prostu nam się nie podoba, a kupiliśmy ją w sklepie internetowym. W obu krajach przedsiębiorcy mają określone obowiązki informacyjne. Przypominają o nich organizacje chroniące konsumentów w Polsce i na Ukrainie.  więcej
    06-12-2011, 18:47, paku,
  • E-sklepy za granicą coraz wiarygodniejsze


    © istockphoto.com
    Tajemniczy klienci z sieci Europejskich Centrów Konsumenckich sprawdzili, czy strach przed zagranicznymi zakupami w internecie jest uzasadniony. Raport „Online Cross-Border Mystery Shopping - State of the e-Union” prezentuje wnioski z 305 transakcji dokonanych w 28 krajach Europy.  więcej
    13-10-2011, 18:02, paku, Pieniądze
  • Zwrot towaru z e-sklepu - nie wszyscy znają szczegóły


    © istockphoto.com
    Towar kupiony w sklepie internetowym można zwrócić bez konsekwencji, jednak nawet niektórzy sprzedawcy o tym nie wiedzą. Zdarza się, że sklepy nie informują o przepisach swoich pracowników. Zwroty stanowią najczęściej kilka procent wszystkich transakcji - wynika z ankiety przeprowadzonej przez Dziennik Internautów.  więcej
    11-06-2010, 11:31, Marcin Maj, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)