Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

zaufanie

  • DHL Express wykorzystuje AI w celu przyspieszenia transportu międzynarodowego i uproszczenia transakcji celnych

    DHL Express ulepszył swoją platformę internetową „My Global Trade Services” (MyGTS), upraszczając wysyłkę międzynarodową dla klientów i przyspieszając przetwarzanie przesyłek transgranicznych.  więcej
    14-02-2024, 15:42, Komunikat firmy, Technologie
  • Media społecznościowe i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz

    Podobnie jak w przypadku trendów obserwowanych w innych branżach, konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. I chociaż technologie takie jak media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, usługi cyfrowe, właśnie takie jak wspomniane media społecznościowe, są krytycznym – i coraz popularniejszym – narzędziem dla rządów do udostępniania informacji i spełniania oczekiwań wyborców.  więcej
    06-09-2022, 15:02, pressroom , Pieniądze
  • Polacy ufają instytucjom UE, a najbardziej - warszawiacy


    geralt
    Aglomeracja warszawska zajmuje drugie miejsce wśród wszystkich 194 regionów Europy, jeżeli chodzi o poziom zaufania do instytucji UE – deklaruje je aż 78 proc. mieszkańców stolicy. Podobne przekonanie podziela ponad 71 proc. wszystkich Polaków – wynika z najnowszego badania Eurobarometru. To więcej niż średnia unijna, która wynosi „jedynie” 61 proc.  więcej
    29-11-2021, 14:59, pressroom , Pieniądze
  • Dzięki pracy zdalnej rośnie kultura zaufania. Ponad jedna trzecia pracowników nie odczuwa kontroli szefa


    Vlada Karpovich
    Zmiany stylu pracy zachodzące w pandemii wpłynęły na relacje między pracownikami i pracodawcami. W ciągu ostatniego roku z 30% do 35% wzrosła liczba pracowników, którzy deklarują brak monitoringu ich pracy ze strony przełożonego – wynika z badania Antal i Cushman & Wakefield. O 11 pp. spadła także liczba regularnych tele- i wideokonferencji, mających na celu kontrolę pracy podwładnych. Mimo to, część pracodawców przyznaje, że skuteczność pracowników w pracy zdalnej wzrosła.  więcej
    20-09-2021, 12:24, pressroom , Pieniądze
  • 39 proc. zarządzających nie ufa pracownikom podczas pracy zdalnej


    Robert Przybysz
    Za nami kilkanaście miesięcy, podczas których praca zdana stała się standardem. Jak doświadczenia z tego okresu wpłynęły na zaufanie pracodawców do pracowników? Najnowsze badania przeprowadzone na zlecenie Ricoh pokazują, że 39% pracodawców uznaje, że podczas pracy zdalnej obowiązki służbowe nie są wykonywane równie efektywnie i sumiennie jak w biurze. Z drugiej strony 35% pracodawców deklaruje pełne zaufanie do zaangażowania swoich pracowników podczas pracy zdalnej.  więcej
    25-08-2021, 10:14, pressroom , Pieniądze
  • Więcej respondentów z Polski ufa reklamom w telewizji niż w internecie


    Shutterstock.com
    Przekazy marketingowe w tradycyjnych mediach wzbudzają większe zaufanie wśród respondentów z Polski niż w mediach społecznościowych.  więcej
    12-02-2021, 12:36, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Polacy najbardziej ufają WOŚP

    84% Polaków ufa Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy – to wynik badań przeprowadzonych w grudniu 2020 roku przez Grupę IQS. Pod względem zaufania Orkiestra zajęła pierwszą lokatę pośród kilkudziesięciu instytucji i organizacji ujętych w zestawieniu. Fundacja WOŚP już od 20 lat cieszy się największym zaufaniem społecznym spośród wszystkich organizacji życia publicznego w Polsce.  więcej
    12-01-2021, 14:58, pressroom , Lifestyle
  • Klienci e-sklepów mają ulubieńca wśród dostawców przesyłek


    wavebreakmedia / shutterstock
    Według badań Kantar Polska kupujący w Internecie deklarują, że najczęściej korzystają z usług oferowanych przez jednego dostawcę. Wskazanie 63% badanych to najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce. Kto go uzyskał?  więcej
    22-05-2019, 23:06, Nika, Pieniądze
  • Kosztowna utrata reputacji


    Shutterstock
    Za jaką kwotę można kupić zaufanie? Bardzo trudno to wycenić, nieco łatwiej określić ile można stracić na jego braku. Przez 2,5 roku firma outsourcingowo-konsultingowa badała jak spadają przychody, gdy spada zaufanie. Badanie przeprowadzone na grupie 7 000 firm w 20 branżach, nie pozostawia złudzeń, ponad połowa z badanych przedsiębiorstw straci aż 180 mld dolarów z powodu słabnącej reputacji.  więcej
    05-12-2018, 15:38, Nika, Pieniądze
  • Komu bardziej ufają Polacy? Samorządowcom czy posłom i senatorom?


    Artem Samokhvalov / Shutterstock.com
    Zdecydowana większość dorosłych Polaków (79%) bardziej ufa władzom samorządowym niż centralnym (21%). Dodatkowo ponad połowa osób (61%) biorących udział w badaniu dotyczącym administracji centralnej i samorządowej chciałaby mieć większy wpływ na to, co się dzieje w ich regionie. Co jeszcze mówią nam wyniki tego badania?  więcej
    26-06-2018, 18:45, Nika, Pieniądze
  • Google na równi z instytucjami religijnymi. Facebookowi ufamy mniej


    Shutterstock
    Konsumenci z Wielkiej Brytanii bardzo pozytywnie oceniają działania firmy Google. Czemu inni internetowi giganci nie mają tyle szczęścia?  więcej
    02-05-2013, 11:26, Adrian Nowak, Technologie
  • Internet najwiarygodniejszym medium dla Polaków


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Więcej niż połowa Polaków ufa informacjom zamieszczanym w internecie, natomiast niecałe 2/5 ufa mediom tradycyjnym. Zaufanie Polaków do sieci znacznie przewyższa w tym obszarze europejską średnią. To kolejny powód do tego, aby politycy i firmy nie ignorowali tego, co dzieje się w internecie.  więcej
    14-06-2012, 13:51, Marcin Maj, Media
  • Najlepiej i najgorzej oceniane banki przez internautów


    © - peepo - istockphoto.com
    mBank, Millennium i PKO BP to banki najgorzej oceniane przez internautów - wynika z badania Emotrack.pl przeprowadzonego na podstawie analizy komentarzy w sieci. Internauci najlepiej wypowiadają się o Multibanku.  więcej
    31-05-2011, 15:49, paku, Lifestyle
  • "Zaufanie 2.0" pomoże odkryć siłę serwisów społecznościowych i blogów

    ...czyli "nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie".  więcej
    31-05-2011, 22:10, Adrian Nowak, Recenzje
  • Amerykanie wciąż ufają Google

    Inwigilacja w sieci i zbieranie informacji przez telefony z Androidem nie wpłynęły negatywnie na postrzeganie Google w Stanach Zjednoczonych.  więcej
    03-05-2011, 13:55, Adrian Nowak, Lifestyle
  • Polacy nie ufają swoim ubezpieczycielom


    © James Steidl - Fotolia.com
    Tylko 32% klientów w Polsce ufa swoim firmom ubezpieczeniowym – wynika z raportu IBM Institute of Business Value. Polacy wyróżniają się najniższym stopniem zaufania spośród 20 przebadanych krajów.  więcej
    06-04-2011, 07:19, paku, Pieniądze
  • Wtyczka Web of Trust wskaże zaufaną stronę lub sklep

    11 milionów użytkowników darmowej wtyczki Web of Trust (WOT) każdego dnia ocenia wiarygodność stron w sieci WWW. System ten analizuje wystawione przez internautów oceny i wykrywa zarówno próby celowej manipulacji, jak i ewentualne bezpodstawne ocenianie - zapewniają twórcy narzędzia dostępnego na wszystkich najpopularniejszych przeglądarkach. Wtyczka ma być przydatna także w ocenie sklepów internetowych, decydując, które są godne zaufania.  więcej
    05-08-2010, 09:50, Paweł Kusiciel, Bezpieczeństwo
  • Polacy deklarują większe zaufanie do internetu niż do... małżeństwa


    www.sxc.hu
    Wyniki badania European Trusted Brands 2010 wykazują duże zaufanie Polaków do internetu. Jest to jeden z najwyższych wskaźników w Europie - pod tym względem wyprzedzają nas jedynie Czesi.  więcej
    04-05-2010, 23:15, kg, Lifestyle
  • Sztuka przetrwania w sieci - dla początkujących internautów


    © Nikolai Sorokin - Fotolia.com
    Zapobieganie obecności szkodliwych programów w systemie komputera to ciągły proces przeciwdziałania hakerskim atakom. Aktualizacje systemu oraz programy antywirusowe minimalizują ryzyko infekcji, jednak użytkownicy komputerów, wyrabiając prawidłowe nawyki podczas surfowania w sieci, powinni pamiętać o zachowaniu ostrożności oraz rozsądku.  więcej
    14-04-2010, 01:17, Tomasz Zamarlik, G Data Software,
  • Europejczycy najmniej ufają reklamom online

    Rośnie zaufanie do reklamy internetowej, wynika z badania "Global Online Consumer Survey" firmy Nielsen, przeprowadzonego w kwietniu br. Poziom zaufania różni się jednak w zależności od badanego regionu. Najmniej zaufania wzbudzają typowe reklamy emitowane na stronach internetowych oraz reklamy SMS-owe.  więcej
    07-08-2009, 22:52, Michał Duda, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)