SWPS

  • Coraz więcej starszych Polaków na TikToku. Co przyciąga i łączy starszych i młodszych użytkowników? Infografika


    Kaponia Aliaksei
    Utarło się przekonanie, że TikTok to aplikacja, po którą sięgają dzieci i młodzież, ale czy na pewno? Już od jakiegoś czasu TikTok plasuje się w gronie najczęściej pobieranych aplikacji. Według raportu Gemius ponad 8 milionów Polaków miało styczność z tym medium. Nie powinno to dziwić, ponieważ w ostatnich miesiącach na platformie zarejestrowała się spora liczba starszych użytkowników spoza tzw. generacji Z (osoby urodzone w latach 1996 – 2012) i Alpha (osoby urodzone po 2012 roku).  więcej
    14-07-2021, 12:56, pressroom , Technologie
  • Polscy szefowie chcą, ale nie wiedzą jak doceniać pracowników


    Free Photos
    Mimo iż wiedzą, że to ważny element zarządzania i starają się go stosować, to jednak menedżerowie w polskich firmach wciąż nie wiedzą, jak doceniać pracowników wynika z badania, które przeprowadzili badacze Uniwersytetu SWPS.  więcej
    07-06-2020, 14:05, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Gry kuszą, Atman zwiększa bezpieczeństwo, w Łodzi rekrutacja branży IT. Przegląd #ebiznes


    Shutterstock
    W dzisiejszym przeglądzie znajdziecie m.in. nowinki ze świata gier komputerowych i mobilnych, pomysł na wykorzystanie Spotify i turniej rekrutacyjny. Zapraszamy do lektury.  więcej
    27-04-2017, 08:55, Joanna Ryńska, Biznes, Finanse i Prawo
  • W czym pomaga design thinking?


    Poznyakov / Shutterstock
    Świetne pomysły nie rodzą się nagle w genialnych umysłach. Są wynikiem ciężkiej pracy wspomaganej przez zorientowany na człowieka proces twórczy, po którym następują cykle prototypowania, testowania i poprawiania - tak Tim Brown, szef IDEO, światowego lidera w tworzeniu innowacji, określa założenia design thinking. Rozwijana od ponad 40 lat metodologia zrewolucjonizowała produkcję dobrych produktów, usług, procesów, a nawet strategii. O jej założeniach pisze dr Joanna Jeśman ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS.  więcej
    01-02-2017, 18:35, Dr Joanna Jeśman, Biznes, Finanse i Prawo
  • Halloween, czyli święta, popkultura i marketing


    Kameleon007 at istockphoto.com
    Według badań przeprowadzonych przez CBOS w 2013 roku aż 72 proc. Polaków sprzeciwia się komercjalizacji świąt. Mimo to wielu z nas celebruje je w popkulturowym klimacie. Co rządzi naszymi rytuałami – marketing, kultura popularna czy tradycja? - wyjaśnia dr Karol Jachymek, kulturoznawca ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS.  więcej
    31-10-2016, 15:27, pressroom , Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS