strony firmowe

  • Wszystkie strony na Facebooku już z Timeline

    Timeline, czyli nowy układ witryn na Facebooku, ustawiony został już domyślnie dla wszystkich stron w społecznościowym portalu. Wkrótce całość będzie wykorzystywana także na profilach użytkowników.  więcej
    01-04-2012, 18:41, Adrian Nowak, Technologie
  • Jak przygotować się do zmian na Facebooku?

    Oś czasu już 30 marca zostanie wprowadzona na wszystkich fanpage'ach funkcjonujących w ramach Facebooka. Planowane zmiany będą stanowiły spore wyzwanie dla administratorów firmowych profili. Co zrobić, by maksymalnie wykorzystać nowy wygląd stron oraz ułatwić fanom nawigację?  więcej
    08-03-2012, 12:43, Urszula Holik, Netface, Porady
  • Polski Facebook w liczbach w 2011 roku

    Prawie 3/4 aktywności fanów na fan page'ach to zwykłe kliknięcia przycisku "Lubię to", choć i to stanowi już prawie 50 mln. W treści najczęściej padają słowa związane z konkursami - wynika z danych Fanpage Trendera.  więcej
    30-12-2011, 15:50, paku, Media
  • Popularne strony Facebooka w październiku 2011

    Coraz więcej polskich profilów na Facebooku przekracza magiczną liczbę stu tysięcy fanów. Najpopularniejszy polski fan page - Demotywatory - zbliża się do granicy milionowego fana, wynika z raportu Fanpage Trends za październik 2011 r. przygotowanego przez zespół Fanpage Trender.  więcej
    19-11-2011, 23:44, paku, Internauci
  • Oczekujemy informacji a nie reklam na stronach firmowych


    © BVI Media - Fotolia.com
    Ceny produktu lub usługi i zakresu działalności przedsiębiorstwa - tych informacji najczęściej poszukują Polacy na stronach internetowych firm, wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Najczęstszym problemem, z jakim spykają się konsumenci, są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych witryn WWW.  więcej
    03-11-2011, 21:55, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Strony korporacyjne - poszukiwanie złotego środka


    www.sxc.hu
    Zaprezentowanie dużej korporacji w internecie nie jest prostą sprawą. Nie jest to nieformalny blog internetowy czy profil firmy na portalu społecznościowym. Witryna korporacyjna to oficjalne przedstawienie firmy w sieci i to przez nią następuje pierwszy kontakt z każdym potencjalnym klientem i inwestorem. Taka strona buduje wizerunek firmy i jest obwarowana wieloma wymaganiami, często natury prawnej i zasad panujących w firmie. Budowa takiej strony to szukanie złotego środka między użytecznością, polityką informacyjną firmy, atrakcyjnością wizualną i spójnością wizerunkową całej grupy kapitałowej.  więcej
    27-08-2011, 17:58, Kompan.pl,
  • Młode polskie firmy nie wierzą w internet


    © BVI Media - Fotolia.com
    O tym, że sieć pomaga odnieść sukces, są przekonane tylko firmy z ugruntowaną już pozycją na rynku. Świeżo startujące szukają klientów w tradycyjny sposób.  więcej
    30-05-2011, 21:27, Forsal.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • Do internetu można wejść całkiem tanio


    www.sxc.hu
    Uruchomienie firmowej strony WWW nie musi być drogie, trudne ani czasochłonne, a może przynieść wiele korzyści.  więcej
    26-04-2011, 15:18, Forsal.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • Facebook pozwala na konwertowanie profili do stron

    Wiele prywatnych profili jest używanych błędnie zamiast stron fanowskich na Facebooku. Teraz witryna pozwala to naprawić.  więcej
    31-03-2011, 11:16, Adrian Nowak, Technologie
  • Po co zmieniać już istniejącą firmową stronę internetową?


    www.sxc.hu
    W ciągu ostatnich kilku lat internet rozwija się w zadziwiająco szybkim tempie. Co rusz pojawiają się nowe technologie, nowe standardy projektowania stron internetowych, nowe funkcjonalności. Zmieniają się normy obejmujące ogólny wygląd witryn, style, szatę graficzną oraz kanony Web usability. Mimo to wielu właścicieli serwisów internetowych nie widzi potrzeby dokonywania w nich zmian, uważając, że raz stworzona strona internetowa będzie spełniać swoje zadanie niezależnie od poziomu rozwoju internetu.  więcej
    02-03-2011, 15:43, Dorota Kusak, NETFACE,
  • Elektroniczna tożsamość, czyli być albo nie być Twojej firmy w XXI wieku


    www.sxc.hu
    Życie gospodarcze w coraz większym stopniu oparte jest o internet. Obroty handlu internetowego rosną w bardzo szybkim tempie, coraz większy jest także zakres usług, jakie świadczone są za pośrednictwem sieci. Konkurencja między firmami także jest coraz bardziej zażarta, dlatego też konieczne jest wykorzystanie wszelkich możliwości dotarcia do potencjalnych konsumentów. Najczęściej małe firmy nie dostrzegają potrzeby zaistnienia w internecie, wierząc, że wystarczy reklama szeptana czy po prostu obecność w przestrzeni publicznej. To błąd. Dlaczego?  więcej
    19-01-2011, 11:52, M.Maj, K.Gontarek, M.Chudziński,
  • Twoja firma w sieci w 2 krokach


    www.sxc.hu
    Wielu małych przedsiębiorców wciąż myśli, że ich firma nie musi mieć strony internetowej. Oczywiste jest jednak to, że przedsiębiorstwo może działać tylko wtedy, gdy klienci wiedzą o jego istnieniu. Wielu potencjalnych klientów szuka usługodawców i sprzedawców właśnie w internecie, nawet jeśli chodzi o szklarza lub mechanika w okolicy. Jeśli Twojej firmy nie ma w sieci, to znaczy, że dla części klientów ona... nie istnieje.  więcej
    15-01-2011, 12:54, M.Maj, K.Gontarek, M.Chudziński,
  • pkt.pl będzie robić strony internetowe dla firm

    Ponad 43 proc. firm nie posiada strony internetowej – informuje GUS. Spółka Polskie Książki Telefoniczne zamierza zmienić te dane i zaczyna projektować strony dla małych i średnich przedsiębiorstw.  więcej
    01-06-2010, 22:37, Paweł Kusiciel, Biznes, Finanse i Prawo
  • Połowa MŚP nie ma własnej strony


    © fotolia.com
    I to pomimo faktu, że większość z badanych firm uznała internet za najpopularniejszą formę reklamy.  więcej
    14-10-2009, 08:27, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Użyteczność formularzy - zbędny przycisk "Wyczyść"

    Wiele stron internetowych posiada formularze, które mają ułatwić kontakt użytkowników z firmą. Dzięki nim możemy przesłać informacje bez konieczności korzystania z programu pocztowego. Firmom często łatwiej jest przetwarzać informacje pochodzące z formularzy i wprowadzać je następnie do baz danych. Nie warto więc wprowadzać dodatkowych utrudnień, obniżających użyteczność formularzy WWW. Jednym z takich utrudnień jest stosowanie przycisku "Wyczyść" lub "Reset" pod formularzem.  więcej
    21-03-2007, 18:49, Paweł Śledziński, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)