relacje z klientami

  • Wskazówki dla każdego przedsiębiorcy. Marketingowe i biznesowe podejście


    Pexels
    Zarządzanie firmą to zadanie wielowymiarowe, które wymaga, co oczywiste, znajomości branży, ale również umiejętności analitycznych, zarządczych i komunikacyjnych. Wielu właścicieli firm – bez względu na skalę działalności – koncentruje się wyłącznie na swoich produktach lub usługach, marginalizując znaczenie strategii sprzedażowej i marketingowej. Tymczasem to właśnie odpowiednie podejście do tych dwóch obszarów w znacznym stopniu decyduje o rentowności i trwałości biznesu. Przygotowaliśmy zestaw praktycznych wskazówek dla przedsiębiorców, które pomogą uporządkować działania marketingowe i sprzedażowe oraz wdrożyć skuteczniejsze rozwiązania wspierające rozwój firmy.  więcej
    29-05-2025, 09:51, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Budowanie długoterminowych relacji z pracownikami to klucz do relacji z klientem w branży IT


    materiały prasowe
    Długoterminowa współpraca wykwalifikowanej kadry z organizacją IT decyduje o jakości świadczonych usług oraz satysfakcji klientów firmy. Zgrany i elastyczny zespół specjalistów pozwala błyskawicznie dostosowywać usługi i produkty do zmian związanych z rozwojem sektora. Jak wzmacniać konkurencyjność firmy oraz budować owocne relacje z klientami dzięki stabilnemu, lojalnemu i zaangażowanemu zespołowi? Odpowiadamy.  więcej
    23-08-2024, 11:24, _, Pieniądze
  • Jak zbudować relację z klientami?


    Adobe Stock
    Każdy przedsiębiorca wie, że kluczem do sukcesu w biznesie nie są tylko produkty czy usługi, ale przede wszystkim relacje z klientami. W dobie cyfryzacji i nieustannych zmian rynkowych budowanie silnych i trwałych relacji z klientami stało się nie tylko wyzwaniem, ale także koniecznością. Jak więc skutecznie zdobyć zaufanie i lojalność wśród klientów? Oto nasz przewodnik.  więcej
    25-09-2023, 15:55, Artykuł poradnikowy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)



© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.