Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

rebranding

  • Rebranding - kiedy i dlaczego warto?

    Może się wydawać, że jeśli firma już zainwestowała w branding, jej wizerunek jest ustalony raz na zawsze i powinna się go za wszelką cenę trzymać. Są jednak sytuacje, kiedy – zwłaszcza po długim czasie funkcjonowania na rynku danej marki – dobrze jest odświeżyć jej identyfikację wizualną i zmodyfikować założenia. Tym właśnie zajmują się specjaliści od rebrandingu.  więcej
    25-10-2018, 10:16, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Transferuj.pl zmienia nazwę na Tpay.com

    Transferuj.pl poinformował o zmianie nazwy na Tpay.com. Jak zapewniają przedstawiciele firmy globalny wymiar marki Tpay.com zwiększa poziom zaufania zagranicznych klientów do dokonywania zakupów w polskich sklepach.  więcej
    20-10-2015, 23:03, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Orange wita klientów TP


    DI
    Od dziś marką handlową Telekomunikacji Polskiej jest Orange. Zmiana ta oznacza nowe produkty dla klientów, w tym nową kategorię Open, czyli pakiet usług mobilnych i stacjonarnych.  więcej
    16-04-2012, 18:16, paku, Pieniądze
  • Orange stanie się główną marką handlową TP


    DI
    Zarząd Telekomunikacji Polskiej podjął dziś decyzję o rebrandingu całości usług stacjonarnych. Oznacza to, że do końca drugiego kwartału 2012 roku Orange stanie się marką handlową wszystkich produktów i usług TP. Rebranding nie oznacza połączenia Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel, które nadal pozostaną osobnymi spółkami.  więcej
    29-03-2012, 18:06, paku, Pieniądze
  • Fanpage Trender zmienia się w Sotrender


    © arsenik - istockphoto.com
    Nowa nazwa, nowe logo i nowa strona - marka Fanpage Trender wchodzi właśnie w pierwszy etap rebrandingu. W finale ma ukazać się nowy, dojrzalszy podmiot pod nazwą Sotrender. Sam proces rebrandingu rozpocznie się w Polsce, zakończy zaś w Kalifornii i Londynie.  więcej
    27-03-2012, 08:32, paku, Pieniądze
  • Eurotel zyskuje dzięki rebrandingowi T-Mobile


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Spółka zwiększyła zysk netto w III kwartale o ponad 7 proc., a narastająco o 18 proc.  więcej
    15-11-2011, 19:33, paku, Pieniądze
  • Polacy kojarzą już sobie markę T-Mobile

    75% ankietowanych w sierpniu przez Millward Brown SMG/KRC zna markę T-Mobile. Jest to ponad dwukrotnie lepszy wynik niż w poprzednim badaniu.  więcej
    24-08-2011, 13:51, paku, Pieniądze
  • PayU się zmienia, żeby zostać liderem


    © - track5 - istockphoto.com
    Grupa PayU chce zbudować silną markę w Europie Środkowo-Wschodniej. Rozpoczyna się rebranding rumuńskiej GECAD ePayment, którego efektem będzie przyjęcie nowej nazwy - PayU. Podobne działania zastosowano już na początku czerwca w przypadku polskiego agregatora płatności należącego do PayU – Platnosci.pl.  więcej
    12-07-2011, 08:51, paku, Pieniądze
  • T-Mobile stawia na prostotę oferty

    Rebranding Ery przygotowywaliśmy tylko pięć miesięcy - to rekord świata. Teraz czekamy na reakcję klientów - mówi Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci T-Mobile w Polsce.  więcej
    11-06-2011, 19:09, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Nie ma Ery, jest T-Mobile i co dalej? (wideo)

    Wczoraj marka Era została zmieniona na T-Mobile. Wraz z nią pojawiają się nowe oferty i usługi, ale klienci nie mogą zrezygnować ze "starej" umowy bez płacenia kary umownej. Można jednak powiedzieć, że wszyscy uzyskali dostęp do nowych produktów i usług.  więcej
    06-06-2011, 08:36, Marcin Maj, Pieniądze
  • T-Mobile zaczyna kampanię informacyjną

    Każdy ma się dowiedzieć o tym, że Era w pewnym sensie kończy swoją działalność na rynku telekomunikacyjnym. T-Mobile ma wykorzystać tę szansę i ogłosić, że są takie „chwile, które łączą”.  więcej
    23-05-2011, 22:45, paku, Pieniądze
  • Ruszyła strona T-Mobile.pl, czyli Era odchodzi

    W tej chwili na stronie T-Mobile.pl nie ma zbyt wielu informacji, ale są te najważniejsze - opis konsekwencji związanych z procesem porzucania przez PTC marki "Era". Zasadnicza  zmiana marki na T-Mobile zostanie wprowadzona 5 czerwca br. i wtedy rozpoczną się szeroko zakrojone działania komunikacyjne powiązane z tym wydarzeniem  więcej
    20-05-2011, 12:26, Marcin Maj, Technologie
  • Koniec nazwy "Ovi", będzie więcej "Nokii"


    Tjeerd / CC
    Nokia chce bardziej wyróżnić swoją markę po tym, jak niektóre z jej usług trafią do Windows Phone.  więcej
    16-05-2011, 10:38, Adrian Nowak, Pieniądze
  • Plus stworzy jedną całość


    DI
    Znikają dotychczasowe marki sieci Plus. Nowe hasło „Daj o siebie zadbać” oraz modyfikacja ofert ma być wyjściem Polkomtela naprzeciw oczekiwaniom klientów i sposobem na walkę z konkurencją.  więcej
    15-05-2011, 14:05, Paweł Kusiciel, Pieniądze
  • Era zmieni się w T, kampania ruszy w czerwcu

    Przygotowania do rebrandingu Ery nabierają tempa. Operator rozmawia już o rezerwacji reklam w mediach i szykuje się do wprowadzania potrzebnych zmian w biurze obsługi klienta.  więcej
    28-04-2011, 10:04, Forsal.pl, Pieniądze
  • Plus szykuje rebranding przed Erą


    DI
    Operator sieci Plus wyda kilkadziesiąt milionów złotych na nowy wizerunek ponad 800 salonów, mimo że za kilka miesięcy może mieć nowego właściciela, który będzie miał własny pomysł na wizerunek sieci.  więcej
    12-04-2011, 10:26, Forsal.pl, Pieniądze
  • Nowa tablica z ogłoszeniami, czyli rebranding inwestycją w przyszłość

    Nazwa Szerlok.pl była trudna dla użytkownika zarówno do napisania, jak i do zapamiętania. Tablica.pl ma być na pewno prostsza. Tomasz Drożdżyński, dyrektor zarządzający Tablica.pl, opowiada o przebiegu rebrandingu i jego pierwszych efektach.  więcej
    11-04-2011, 19:43, Paweł Kusiciel, Wywiad
  • Miroslav Rakowski zamienia Erę w T-Mobile


    mark sebastian na lic. CC
    Prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej to człowiek Deutsche Telekom do zadań specjalnych. Teraz ma z sukcesem wprowadzić do Polski markę T-Mobile.  więcej
    21-03-2011, 07:58, Forsal.pl, Pieniądze
  • Era T-Mobile nadejdzie latem

    Przygotowania do zmiany marki Ery na T-Mobile idą pełną parą. Możliwe terminy pojawienia się nowej marki w Polsce to czerwiec lub wakacje. Kołem zamachowym tegorocznej oferty będzie szybki internet.  więcej
    19-03-2011, 09:40, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • T-Mobile zamiast Ery już po wakacjach

    Proces rebrandingu rozpocznie się w drugiej połowie roku. Polską Telefonię Cyfrową czeka zapewne długotrwały i kosztowny bój o akceptację nowej marki.  więcej
    08-02-2011, 17:48, Michał Chudziński, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)