Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

public relations

  • Jak wykorzystać potencjał agencji PR? Sprawdź kiedy warto nawiązać współpracę!

    Dopiero wchodzisz na rynek ze swoją ofertą? Twoja firma jest dobrze znana klientom, ale w najbliższej przyszłości chcesz rozszerzyć asortyment o nowe produkty? Współpraca z agencją PR może przynieść szereg korzyści, bez względu na wielkość firmy czy zasięg jej działania. W czym może pomóc agencja PR i jak ją wybrać?  więcej
    24-03-2023, 09:37, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jak skutecznie rozwinąć swoją firmę w 2021 roku?

    Rok 2020 był ciężki dla wszystkich, jednak jego skutki szczególnie odczuły firmy i przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości. Ograniczenia, które nas wszystkich spotkały spowodowały utratę pozycji na rynku oraz odebrały dobrze prosperującym markom ich stałych klientów. Jak zatem rozwijać swoją firmę w 2021 roku, aby skutecznie wybić się wśród konkurencji?  więcej
    30-06-2021, 13:07, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Nadchodzi PR-day. To okazja do nauki i networkingu

    Ten event ma być dawką najbardziej aktualnej branżowej wiedzy prosto od najlepszych praktyków w Polsce. Podczas jego trwania poruszone zostaną tematy takie, jak: odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca, reputacja marki, przeprowadzanie audytu oraz kwestie ochrony wizerunku i RODO. Wydarzenie odbędzie się 13 czerwca w Warszawie.  więcej
    03-06-2019, 15:39, Nika, Kalendarium
  • Monitoring kryzysowy

    Sytuacje kryzysowe wymagają dużych umiejętności, które pozwalają zapobiegać wydarzeniom mogącym zaszkodzić marce. Szczególnie pomocny okazuje się tu monitoring mediów, wskazujący publikacje nawiązujące do podmiotu, za którego wizerunek odpowiadamy.  więcej
    22-02-2017, 08:02, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Specjaliści PR będą w Rzeszowie dyskutować o sytuacjach kryzysowych

    W dobie mediów społecznościowych czasu na reakcję jest bardzo mało – sytuacje kryzysowe są wyzwaniem dla każdego specjalisty PR. Dlatego pod hasłem „Media i Kryzys” odbędzie się kolejny ogólnopolski Kongres Profesjonalistów Public Relations.  więcej
    25-01-2017, 08:48, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • PR-owcy oczami polskich dziennikarzy. Poznaj prelegentów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2015

    Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś, Tomasz Machała - znani polscy dziennikarze wkrótce wystąpią w Rzeszowie w zupełnie innej niż dotychczas roli. Rozpoznawalne z telewizji, prasy i internetu osobowości będą uczyć specjalistów od budowania wizerunku dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Powiedzą o tym, jak wystrzegać się błędów i co zrobić, aby na linii piarowiec-dziennikarz było jak najmniej iskrzenia. Okazją do tego będzie Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia br., a jego tematem przewodnim będą właśnie media relations.  więcej
    05-02-2015, 05:25, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Media relations dzisiaj i jutro. Trendy, wyzwania, prognozy na Kongresie Profesjonalistów Public Relations 2015

    Elektroniczne media tworzą nową jakość dialogu. Dostarczają wyzwań dla dziennikarzy i współpracujących z nimi piarowców. Już dziś mamy nieco inny marketing czy reklamę, które bazują na nowoczesnych formach przekazu. Dlatego wielu zadaje sobie pytanie: jaka będzie przyszłość media relations? Czy tradycyjne narzędzia budowania relacji z mediami są jeszcze skuteczne? O tym branża dyskutować będzie podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2015 w Rzeszowie.  więcej
    08-01-2015, 14:20, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Media relations. 10 przykazań i więcej...

    Relacje z mediami wydają się skutecznym i prostym sposobem na zwrócenie uwagi otoczenia oraz budowanie wizerunku firmy. To prawda, ale tylko wtedy, gdy znamy i stosujemy zasady, na których możemy oprzeć relacje z dziennikarzami. Chociaż media ewoluują w ekspresowym tempie, to pewne standardy działania pozostają niezmienne. Jakie reguły rządzą światem mass mediów? Które praktyki stosować w relacjach z dziennikarzami, a czego należy się wystrzegać? Jak sprawić, aby dialog był satysfakcjonujący dla obu stron?  więcej
    19-09-2014, 08:04, PATRONAT MEDIALNY,
  • MSZ daje 2,49 mln zł na PR i social media


    Quka / Shutterstock.com
    Cena rządowych działań w social media nie może być już liczona w tysiącach złotych. Ministerstwo Spraw Zagranicznych przeznaczy miliony na działania w tym zakresie.  więcej
    29-04-2014, 12:00, Marcin Maj, Pieniądze
  • ABC wewnętrznego PR. Kongres Public Relations 2014 już wkrótce

    Komunikacja wewnętrzna w polskich firmach – jaka jest i dokąd zmierza? Czego zagraniczne przedsiębiorstwa mogą nam pozazdrościć, a czego my powinniśmy się od nich nauczyć? Wreszcie, jakich trendów możemy się spodziewać w ciągu kilku najbliższych lat? Oto zagadnienia, o których będzie mowa podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014. Kolejna odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.  więcej
    24-02-2014, 12:05, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Wikimedia Foundation wzywa firmę PR do zaprzestania edytowania Wikipedii


    Kristina Alexanderson (lic. CC)
    Wiki-PR to firma, która całkiem otwarcie oferuje usługę pisania i monitorowania artykułów na Wikipedii. Fundacja stojąca za encyklopedią oficjalnie wezwała firmę do zaprzestania tych praktyk i nie wyklucza podjęcia dalszych działań prawnych.  więcej
    20-11-2013, 15:27, Marcin Maj, Pieniądze
  • Rząd płaci za "łagodzenie opinii" w sieci i fanów na Facebooku. Naszymi pieniędzmi


    Fot. Maciej Śmiarowski/KPRM
    Czy rząd zapłacił komuś za manipulowanie dyskusjami w internecie? Nie ma na to dowodów, ale z pewnością zawarto umowę, która dotyczyła wsparcia takich działań, jak "niwelowanie opinii" w mediach społecznościowych. Za usługę zapłacili podatnicy. Aktualizacja: dodaliśmy stanowisko Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.  więcej
    16-08-2013, 19:33, Marcin Maj, Pieniądze
  • Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014 już za nami. Podsumowanie wydarzenia

    Po pierwsze, nie bagatelizuj i analizuj nastroje wewnątrz organizacji. Po drugie, rozsądnie korzystaj z nowych rozwiązań i uważaj na pułapki, jakie mogą przynieść. I najważniejsze - dbaj o tych, którzy codziennie pracują na twój sukces. To kluczowe wnioski, jakimi można podsumować tegoroczny Kongres Profesjonalistów Public Relations poświęcony komunikacji wewnętrznej w firmach. Była to już 14. konferencja z cyklu branżowych spotkań, które odbywają się od 2001 roku w Rzeszowie i Wrocławiu. W wydarzeniu wzięło udział 200 uczestników.  więcej
    04-05-2014, 09:23, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • 3camp o PR i social media

    We wtorek 7 maja, czyli tuż po długim majowym weekendzie, odbędzie się kolejne spotkanie 3camp. Tym razem tematem przewodnim będzie badanie efektywności PR i social media. Spróbujemy odpowiedzieć na pytania: Czy warto planować budżet na PR i social media? W jaki sposób wpływają one na sprzedaż? Jak mierzyć ich efektywność i zasięg? Jak zawsze na3campie - minimum teorii i dużo ciekawych case study.  więcej
    02-05-2013, 18:43, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Wikipedia: Zaufani redaktorzy zajmowali się PR-em. Społeczność to wykryła


    bastique / na lic. CC
    Dwóch wpływowych redaktorów Wikipedii mogło łączyć swoją działalność z zarabianiem na działaniach public relations. Mogło to wpływać m.in. na dobór treści na głównej stronie internetowej encyklopedii. Warto jednak zauważyć, że sama społeczność Wikipedii wykryła możliwe nadużycia, więc idea zbiorowej pracy wydaje się działać.  więcej
    20-09-2012, 09:02, Marcin Maj, Lifestyle
  • Konferencja Łódź Jungle Web już jutro

    21-22 marca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego odbędzie się ogólnopolska konferencja Łódź Jungle Web 2012. Tegoroczna, pierwsza edycja wydarzenia, organizowanego przez Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM, będzie poświęcona budowaniu wizerunku w internecie.  więcej
    20-03-2012, 08:12, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Polacy pozytywnie o Public Relations


    © TPopova at istockphoto.com
    Tylko 2% respondentów uważa, że istotą PR jest manipulacja i wywieranie wpływu, natomiast aż 49% postrzega PR jako budowanie pozytywnego wizerunku firmy, instytucji lub osoby - wynika z raportu "Społeczna Recepcja Public Relations", opracowanego przez Wyższą Szkołę Promocji w Warszawie.  więcej
    04-01-2012, 20:55, paku, Media
  • Zmysły w komunikacji: spotkanie branży PR

    Jak zmysły wpływają na nasze zachowania zakupowe? Jak możemy wykorzystać zmysły w działaniach marketingowych oraz jak zapach może zostać wykorzystany w promocji miasta. O tym wszystkim na najbliższym spotkaniu Poznań PR, które odbędzie się już 3 listopada.  więcej
    27-10-2011, 10:11, paku, Kalendarium
  • Nie taki piarowiec straszny, jak go malują


    © TPopova at istockphoto.com
    Powszechna opinia na temat zawodu piarowca nie znajduje odzwierciedlenia w mediach. Z badania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wynika, że analizowana profesja opisywana jest w większości neutralnie (58 proc.), a w 36 proc. przekazu pozytywnie.  więcej
    09-10-2011, 20:39, komunikat prasowy, Media
  • PR dla MŚP?


    ©istockphoto.com/Sportstock
    Public Relations kojarzy się z dużymi pieniędzmi oraz znanymi koncernami. Wielu właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw uważa, że PR to luksus, na który ich nie stać. Czy rzeczywiście tak jest?  więcej
    05-09-2011, 21:33, Agnieszka Klejne, Fitz Roy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)