prowadzenie TikTok

  • Wspólna strategia dla Facebooka i TikToka? To bardziej skomplikowane, niż mogłoby się wydawać


    Freepik
    Statystyki są bezlitosne: według HubSpot ponad 90% marketerów uważa, że wideo jest najskuteczniejszą formą treści w mediach społecznościowych. Nie dziwi zatem, że TikTok – platforma zdominowana przez krótkie, wertykalne filmy wideo – zyskuje na popularności wśród firm. Jednocześnie Facebook wciąż pozostaje niekwestionowanym liderem w świecie social mediów. Czy zatem publikowanie tych samych treści na obu platformach to dobry pomysł? Analiza zalet i wad takiej strategii pokaże, że odpowiedź nie jest jednoznaczna.  więcej
    28-04-2024, 14:32, Artykuł poradnikowy,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)



© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.