pravna.pl

  • Trwa wojna o wolne media. Giganci tracą sojusznika


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Coraz więcej australijskich koncernów medialnych dochodzi do porozumienia z Google i Facebookiem w sprawie opłat za udostępnianie treści. To pokłosie przyjętej tam ustawy, która początkowo była nie do zaakceptowania dla “Big Tech”, a Facebook posunął się do blokady treści na Antypodach. Google i Facebook nie płacąc za treści jeszcze bardziej odjeżdżają technologicznie konkurencji, ale już nawet administracja Joe Bidena, coraz mniej przychylnie patrzy na zachłanność gigantów.  więcej
    26-05-2021, 09:23, , Biznes, Finanse i Prawo
  • Nie reklamują się, bo boją się podszywaczy - nowy trend w polskim e-commerce


    Antonioguillem
    3,8 biliona dolarów – tyle w 2020 r. stracili łącznie sprzedawcy e-commerce i producenci przez nieuczciwą konkurencję. Plagiaty i podróbki w internecie to codzienność. Problem urósł do takiej skali, że niektórzy wytwórcy nie reklamują swoich produktów w obawie przed naśladowcami. Istnieją jednak sposoby, żeby przed tym się bronić.  więcej
    12-05-2021, 10:31, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • 80 proc. firm na skutek pandemii straciło swojego głównego kontrahenta


    somchai20162516
    Kryzys związany z COVID-19 dotknął niemal wszystkich. Nawet 80% firm mogło stracić swoich głównych kontrahentów. Polskę dotknęła recesja, a ponad 75% polskich przedsiębiorców uważa, że pandemia negatywnie wpływa na ich biznes. Rozwiązań muszą szukać nie tylko menedżerowie firm, ale też rządzący – choćby w ułatwieniach podatkowych, takich jak ulga IP BOX.  więcej
    09-03-2021, 17:38, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS  
RSS