Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

pokolenie X

  • Jak korzystać z AI podczas zakupów online - pokolenia Z i X chcą tego już dziś


    Freepik
    Dzisiejsi konsumenci, zwłaszcza ci z pokolenia Z oraz tzw. Millenialsi, coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ sztucznej inteligencji (AI) na procesy zakupowe w internecie. Badania wskazują, że prawie dziewięciu na dziesięciu użytkowników z tych grup wiekowych jest przekonanych o korzyściach płynących z zastosowania AI, które ułatwia wybieranie produktów i usług online. Wśród najbardziej pożądanych funkcji AI w e-commerce wymienia się automatyczne porównywanie cen oraz poszukiwanie atrakcyjnych ofert promocyjnych.  więcej
    02-11-2023, 23:13, si, Pieniądze
  • Rekrutacja pracowników za pomocą gier mobilnych. Czy to dobry pomysł?


    TATSIANAMA / Shutterstock.com
    Firmy poszukują innowacyjnych rozwiązań do rekrutacji, aby wybrać i zatrzymać najbardziej utalentowanych kandydatów i pracowników. Gra na smartfonie, stworzona w tym celu, zamiast standardowej listy pytań podczas rekrutacji, początkowo może wydawać się absurdalnym rozwiązaniem. Jednak, by zachęcić najzdolniejszych kandydatów młodego pokolenia do współpracy warto wykorzystać i tę metodę podczas procesu selekcji.  więcej
    17-10-2018, 19:55, Nika, Pieniądze
  • Klient millenials? Napisz do niego!


    dotrelations
    W dobie popularności komunikatorów, dla młodych wciąż istotny jest kontakt – zarówno w aspekcie prywatnym, jak i biznesowym – za pomocą krótkich wiadomości tekstowych. Jak z tego skorzystać?  więcej
    04-10-2018, 23:12, Nika, Pieniądze
  • Kilka pokoleń internetu. Dane raportowe


    Syda Productions / Shutterstock
    Częstotliwość i sposób korzystania z nowych technologii i platform społecznościowych zmienia się z roku na rok. Jak do świata technologii dostosowują się najstarsze pokolenia i jakie serwisy wybierają najmłodsze? Przyjrzyjmy się raportowi.  więcej
    28-03-2018, 20:07, Nika, Lifestyle
  • Pokolenia X i Y ruszają na zakupy do sklepów przyszłości


    Comarch
    Wyniki badania ‚‚Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku’’ przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS Holandii, Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech na grupie ponad 3 tys. osób w wieku od 18 do 65 lat pokazują, że przedstawiciele pokolenia X i Y zdają sobie sprawę, że digitalizacja w sklepach jest kluczowa i coraz chętniej podążają za nowinkami technologicznymi.  więcej
    07-09-2017, 10:22, Marek Wiśniewski, Pieniądze
  • Czy Bitcoin to waluta młodych? – odpowiedź w raporcie "Pokolenie Millennium"


    Shutterstock.com
    Bank Millennium zapytał osoby w wieku 16-40 o ich znajomość i stosunek do nowych technologii płatniczych.  więcej
    31-01-2017, 14:18, pressroom , Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)